تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت در بانه: دستگاه تصفیه آب خانگی انواع مختلفی دارد و بهترین و باکیفیت ترین نوع این دستگاه ها ، دستگاه هایی است که با روش اسمز معکوس عمل کند . دستگاه های تصفیه آب خانگی با این روش حتما پمپ دارند ، مخزن دارند ، شیرهای برقی دارند و … این موارد را یادآور شدیم که توجه باشید که تصفیه آب خانگی شش مرحله ای به جای اسمز معکوس به شما عزیزان نفروشند. 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت در بانه

دقت داشته باشید دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای دو نوع دارد و نوع تقلبی آن قیمتش کمتر از نصف قیمتی است که به شما فروخته میشود .

مثلا دستگاه تصفیه آب خانگی نصف قیمت که گفته میشود ۳۲۰ هزار تومان است ، قیمتش واقعی آن حدود ۱۴۰ هزار تومان است! . اگر کسی علاقه داشته باشد در این مطلب نحوه تولید این تصفیه آب را آموزش میدهیم .

برای این نوع تصفیه آب شما کافی است فقط یک دستگاه تصفیه آب سه مرحله ای خانگی خریداری کنید با قیمت مصرف کننده میشود حدود ۸۰ هزار تومان . و بعد دو نوع متفاوت فیلتر پست کربن با مارکهای گوناگون و رنگهای مختلف خریداری کنید . با قیمت مصرف کننده ای میشود حدود ۳۰ هزار تومان و یک فیلتر مینرال نیز خریداری کنید . اون با قیمت مصرف کننده میشود حدود ۱۵ هزار تومان . حالا مبلغی حدود ۵ هزار تومان اتصالات و کلیپس جهت اتصال فیلترها با همدیگر و بدنه دستگاه سه مرحله ای خریداری کنید . حالا از خروجی آب دستگاه سه مرحله ای یک شلنگ به ورودی فیلتر اولی پست کربن و از خروجی آن به سمت ورودی فیلتر پست کربن دومی و از خروجی آن به ورودی فیلتر ششم (مینرال ) و از خروجی آن به شیر برداشت متصل کنید .

حالا شما یک تولید کننده ی دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای خانگی بدون مخزن هستید . با این قیمتهای ذکر شده و همه قیمت مصرف کننده ی تکی است ؛ قیمت نهایی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای برای شما میشه ۱۳۰ هزار تومان !!! و حالا خیلی از مشتریان خانگی متاسفانه گول برخی کلاه برداران رو میخورن و چیزی حدود ۳۰۰ هزار تومان هزینه میکنند و البته بعد از مدت کوتاهی متوجه این موضوع میشوند . تعداد بسیار زیادی؛ از مشتریان ما تماس میگیرند و از دستگاه آب تصفیه کن خانگی که خوب کار نمیکند گله می کنند؛ و با یکی دو تا سوال به طور کامل مشخص میشود که به دام این کلاهبرداران افتادند . !!!

توجه داشته باشیم دستگاه تصفیه آب با کیفیت و با روش اسمز معکوس (تکنولوژی روز دنیا در تصفیه آب خانگی) توان حذف ۹۹ درصدی املاح مضر آب مانند نیترات ، آرسنیک و … و همچنین مواد شیمیایی منشقات کلر و شوینده ها و انواع میکروب ها و باکتری ها را از آب دارد .

 

(( با تامین سلامت آب خانه ، سلامت خانواده خود را تضمین کنید ))

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی