تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه تصفیه آّب و علل تنوع مدل آن : در این نوشته قصد داریم نکات بسیار با اهمیتی درمورد دستگاه تصفیه آب خانگی شرح دهیم که قطعا به انتخاب شما کمک شایانی خواهد کرد شرکت اریا عمران با سابقه طولانی و درخشان خود در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

خرید دستگاه تصفیه آّب و علل تنوع مدل آن

نکته اول(روش های اصلی تصفیه آب خانگی ) : همه مدل های دستگاه تصفیه آب از دو روش اصلی پیروی میکنند .روش فیلتراسیون یا اولترا فیلتراسیون UF و روش اسمز معکوس RO که تقریبا توضیحاتی درمورد این مدلها داده شد . ولی به طور خلاصه دقت تصفیه هر روش را بیان میکنیم :

دقت تصفیه روش فیلتراسیون : عمدتا بین ۰٫۱ میکرون تا ۵ میکرون

دقت تصفیه روش اسمز معکوس : ۰٫۰۰۰۱ میکرون (یک ده هزارم میکرون) 

عبارت معمول بین متخصصان و همکاران رشته ی تصفیه آب ، به این صورت است که سیستم های فیلتراسیون را پیش تصفیه و سیستم های اسمز معکوس را تصفیه آب می نامند.

نکته ی دوم (علت تنوع برند چیست ؟) : خیلی از مشتریان از ما می پرسند که اگر فقط دو روش تصفیه ی آب وجود دارد چرا این همه تنوع برند و مدل ایجاد شده است ؟ پاسخ ما بسیار ساده است : تجارت Business .

حتما برای شما هم سوال بوجود آمده است که چرا در حوزه تلفن همراه ، هیچ شرکتی فقط یک مدل تولید نکرده که تمامی نیازات یک کاربر را برطرف کند ؟! و این همه تنوع مدل حتی از یک شرکت چه علتی میتواند داشته باشد . بدیهی است ؛ از اصول تجارت و تولید ، تنوع برند با امکانات متعدد برای مشتریان میتواند توسعه بسیار خوبی در تجارت دهد و تمامی طیف مخاطبان را پوشش دهد

در سیستم های تصفیه آب هم همین موضوع جاری است و برندها با کیفیت های متفاوت و گاهی اشکال متفاوت سعی در پوشش دادن تمامی طیف مشتریان را دارند . در نظر داشته باشید که این تنوع برند در تمام جهان وجود داشته و مختصص ایران نیست.

نکته سوم (چه مدلی را انتخاب کنیم ؟) : تنوع برندها برای مشتریان از طرفی گستردگی طیف انتخاب را به دنبال دارد و از طرفی گاهی سردرگمی مشتری برای انتخاب را به دنبال خواهد داشت . ما پیشنهاد میکنیم اگر در انتخاب دستگاه تصفیه ی آب مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید با تلفن 09126871770تماس بگیرید ، کارشناسان ما میتوانند با توجه به شرایط و نیاز شما بهترین مدل را پیشنهاد دهند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی