تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

عملکرد دستگاه تصفیه آب فروش در کرمانشاه : آب پاک برای زندگی واجب است. جهت نوشیدن و پخت و پز واجب است. و ما نمی توانستیم بدون آب، تمیز شویم. با بکارگیری از آن برای حفظ سلامتی خود تلاش می کنیم.

خیلی از ما به حد کافی خوش شانسی برای دسترسی به یک منبع آب نسبتا تمیز داریم. اما به این معنا نیست که آن به اندازه کافی برای محافظت از خانه یا سلامت ما پاکیزه است.

تصفیه آّب

عملکرد دستگاه تصفیه آب فروش در کرمانشاه

در حقیقت تصفیه آب برای کنترل مواد شیمیایی آب شما واجب است. آیا می خواهید مطمئن شوید که شما و خانواده خود به آب خالص دسترسی دارید؟ روش های تصفیه آب را بخوانید تا آنچه در آب شماست را بشناسید و بدانید چگونه می توانید آن را با کمک یک سیستم تصفیه آب تصفیه کنید.

آب شما حاوی چه چیزی است؟

آب در خیلی از نقاط امن است، ولی این به این معنی نیست که ناخالصی نداشته باشد. در حقیقت ، بسته به جایی که شما زندگی می کنید، امکان دارد باکتری ها، مواد شیمیایی و باقی مانده های موجود در سیستم آب شهرداری خود، در آب مصرفی تان موجود باشد.

کلر

کلر به آب اضافه می شود تا آن را ایمن نگه دارد؛ زیرا مسمومیت آن باکتری ها و میکروب ها را می کشد که در غیر این صورت سبب بیماری شما می شود.

برای ممانعت از گسترش بیماری ها از طریق آب آشامیدنی، به کلر نیاز داریم. ولی این بدان معنا نیست که شما بخواهید کلر را بنوشید.

یک مطالعه منتشر شده در اپیدمیولوژی ۱۴۱،۰۰۰ تولد در نروژ مورد بررسی قرار گرفت. محققان دریافتند کودکانی که در مناطقی زندگی می کنند که کلر به آب اضافه شده است خطر ابتلا به نقص های زایمان را به میزان ۱۴٪ افزایش داد. اختلالات دستگاه ادراری دو برابر می شود.

تصفیه آّب

فلوراید

خیلی از شهرها فلوراید را به عنوان یک اقدام بهداشت عمومی به آب خود اضافه می کنند. ولی همه به فلوراید اضافی نیاز ندارند. با وجود این که فلوراید به آب اضافه شده به شما صدمه نمی زند، هنوز می توانید آن را فیلتر کنید.

سرب

سرب یکی دیگر از آلودگی است که می تواند در آب خود را نشان می دهد. لوله های قدیمی، اقدامات صرفه جویی در هزینه و عدم توجه به سلامت عمومی می تواند منجر به سطوح سرب در بالاتر از حد قانونی شود.

آب آلوده سرب می تواند با سلامت جامعه ناسازگار باشد. علاوه بر این، تحقیقات در مورد این امر نشان می دهد که شما نمی توانید به دولت محلی خود اعتماد کنید تا آب مصرفی تان را از این معضل محافظت کند.

نیترات

نیترات به طور طبیعی هنگامی که نیتروژن با اکسیژن ترکیب می شود، شکل می گیرد. همه چیزهای زندگی نیترات نیاز دارند و در آب آشامیدنی شما یافت می شود. در حقیقت ، نیترات به طور طبیعی در سطح، مخصوصا در آب های زیرزمینی و آب چشمه تشکیل می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی