تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

فروش تصفیه آب با روش اسمز معکوس در خوزستان: برای جستجوی تولید کننده های دستگاه آب شیرین کن صنعتی ، باید با شرکت های متخصص تولید کننده با رزومه کاری قوی و تخصص کافی وارد مذاکره شد. بازدید از کارخانه تولید کننده و همچنین بازدید از کیفیت دستگاه های RO تولید شده در حال کار توسط شرکت های مجرب، یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب تولید کننده مناسب می باشد. همچنین مطالعه با دقت پروپوزال ارائه شده توسط شرکت تولید کننده پکیج تصفیه آب صنعتی و استفاده از ممبران های با کیفیت و پمپ های اروپایی در طرح، می تواند نشانگر کیفیت بالای ساخت و تولید این دستگاه ها باشد .

فروش تصفیه آب با روش اسمز معکوس در خوزستان

برای خرید آب شیرین کن صنعتی با کارشناسان ما با شماره 09126871770  تماس بگیرید مشاوره کنید و محصول خود را سفارش دهید. محصول شما تولید و آماده و برایتان ارسال میشود. در خصوص نحوه تسویه حساب نیز طی تماس شما و ارتباط با بخش مالی شرکت ، مراحل مالی نیز برای شما توضیح داده خواهد شد .

انواع آب شیرین کن صنعتی

دستگاه تصفیه آب در مقیاس صنعتی دارای کاربردهای زیادی می باشد که ذیلا به برخی از آنها اشاره می نمائیم. چناچه در خصوص هر یک از این سیستم ها نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با همکاران ما در دفتر فنی شرکت ناب زیست تماس بگیرید.

آب شیرین کن کشاورزی

با توحه به کم آبی (آب شیرین) ایران و اکثر نقاط جهان، آب خروجی از چاه ها و قنات ها روز به روز شورتر و غیرقابل استفاده تر می گردد.

کشاورزی یکی از صنایعی است که آب فراوانی در آن مصرف می شود و تجهیزات استفاده شده درون این سیستم می بایست از آبی صاف و فاقد پارامترهای آلایندگی استفاده کنند. بطور مثال آب پاش های آبیاری قطره ای چنانچه از آب تصفیه شده استفاده ننمایند بعد از مدتی دچار افت شدید و گرفتگی خواهد شد و کارایی خود را از دست می دهند.

در این راستا آب شیرین کن های کشاورزی ضمن مراقبت از تجهیزات این صنعت بزرگ به گیاهان و درختان کمک می کنند آبی فاقد شوری استفاده نموده و محصولی با کیفیت به بار بیاورند.

تصفیه آب در صنعت کشاورزی

سیستم های آب شیرین کن کشاورزی دارای حساسیت کمتری نسبت به سیستم های آب شیرین کن آشامیدنی می باشند. زیرا می توان مقداری از آب خام را با آب تصفیه شده ترکیب نمود و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت. در سیستم های تصفیه آب کشاورزی معمولا آب خام ورودی ، آب چاه یا آب دریا می باشد که میزان جامدات محلول در آب بالای ۵۰۰۰ میلی گرم بر لیتر می باشد. لذا به منظور رفع شوری و تلخ مزگی این آب نیاز به تصفیه و شیرین سازی می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی