تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

فروش سختی گیر رزینی استیل تصفیه آب در همدان:در بسیاری از کارگاه ها و کارخانه های محصولات بهداشتی، غذایی و دارویی از سختی گیر استیل به دلیل بالا بودن بهداشت استفاده می شود.تنها تفاوت نمونه استیل با دستگاه حذف سختی فلزی در جنس بدنه و گران قیمت بودن استیل نسبت به گالوانیزه و همچینین زنگ نزدن استیل می باشد.اصولا برای ساخت سختی گیر رزینی استیل از استیل 304 استفاده می شود.

فروش سختی گیر رزینی استیل تصفیه آب در همدان

ضخامت استیل استفاده شده در ساخت بدنه به ظرفیت سختیگیر بستگی دارد که هر چقد ظرفیت بالاتر باشد ضخامت استیل نیز به طبع آن بالاتر خواهد رفت.ضخامت بدنه سختی گیر رزینی استیل از 2 میلیمتر تا 6 میلیمتر می باشد که با توجه به فشار کاری و ظرفیت محاسبه و انتخاب می شود.

محاسبه ظرفیت سختی گیر رزینی استیل بدین گونه که :

ابتدا باید مقدار مصرف و دبی آب مصرفی را بدست آوردسپس مقدار سختی کل آب را مورد آزمایش قرار داده و سختی کل را بدست آورد.آخرین داده ای که برای بدست آوردن ظرفیت سختیگیر مدت زمان بین دو بکواش می باشد.حال با داشتن این اطلاعات و داده ها می شود ظرفیت سختی گیر استیل را بدست آورد.

انواع شیرهای سختی گیر

شیر سختی گیر دستی

به این نوع شیر ، شیر سولو ولو نیز گفته می شود که بیشتر در سختیگیر فلزی کاربرد دارد.

شیر سختی گیر نیمه اتوماتیک

این نوع شیر ، می توانند به دو صورت ساید چنل و یا نصب از بالا صورت می پذیرد.

رزین آنیونی

رزین آنیونی سختیگیر نیز دارای دو نوع ضعیف و قوی می باشد که برای جذب آنیون هایی مثل اسید سولفوریک و نیتریک و … کاربرد دارد.

رزین آنیونی ضعیف

بیشتر در دیونایزرها بعد از ستون کاتیونی قوی قرار می گیرد تا تمامی اسیدهای تفکیک شده را حذف کند. این نوع رزین به دلیل مقاومت بالاتری که نسبت به رزین آنیونی قوی دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

رزین آنیونی قوی

این نوع رزین قادر به حذف اسیدهای تفکیک شده و تفکیک نشده می باشد بیشترین کاربرد رزین آنیونی قوی در بویلرهای نیروگاهی است به دلیل وجود سیلیس می باشد که قادراست سیلیس موجود در آب را حذف کند.

رزین سختی گیر

استفاده از آبهای گل آلود و دارای مواد معلق و همچنین آبهایی که دارای املاح آهن ، منگنز ، مس و دیگر فلزات سنگین می‌باشند ، رزین ها را فرسوده و آبدهی دستگاه سختی گیر را کم می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی