تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

فیلتر تصفیه آب معرفی فیلتر قلیایی  و اشعه فرابنفش: دستگاههای تصفیه آب از فیلترهای مختلفی برای تصفیه آب استفاده می کنند که عموما مانند یکدیگر می باشند . این فیلترها هر کدام وظیفه خاصی را به عهده داشته و باعث حذف نوعی از الایندگی ها می شوند . هر فیلتر زمان سرویس دهی مخصوص به خود داشته و بسیار مهم است که در زمان اعلام شده از سوی شرکت سازنده ، تعویض شود . عدم تعویض به موقع فیلتر ضمن اینکه باعث تولید آب ناسالم می شود، باعث اسیب رسانی به فیلتر های دیگر و پمپ خواهد شد .

 

فیلتر تصفیه آب معرفی فیلتر قلیایی  و اشعه فرابنفش

فیلتر قلیایی " ALKALINE "

این فیلتر به شکل کپسول پر شده از برخی یون ها که باعث افزایش PH آب می شود بوده و معمولا توضیحاتی در مورد PH و خواص اسیدی و قلیایی آب روی آن درج می شود. این فیلتر زمانی استفاده می شود که PH آب پایین است یا مصرف کننده بخاطر خواص مثبت آب قلیایی می خواهد PH اب را افزایش دهد. گاهی اوقات بخاطر استفاده از سیستم RO میزان TDS و PH اب از حد معمول کاسته می شود ولی بخاطر تاثیرات مثبت و موثرتر این سیستم نصبت به سایر سیستم ها مصرف کننده خواهان آن بوده و با اضافه نمودن فیلتر قلیایی به دستگاه مشکل کاهشPH را حل می کند. زمان تعویض آن بسته به میزان آب عبور کرده از آن یا همان میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و معمولا هر یک سال یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود.

فیلتر اشعه فرابنفش " UV " 

این فیلتر از یک محفظه استنلس استیل که حاوی لامپ UV است و یک ترانس تشکیل شده و جهت ضدعفونی آب با آلودگی باکتریولوژی و میکروبی مورد استفاده قرار می گیرد. مکانیزم عملکرد آن همانند نور خورشید است. در واقع همانطور که پرتوی ماوراء بنفش خورشید در طبیعت باعث ضد عفونی سطوح در معرض تابش می شود این فیلتر هم دارای لامپی است که با تولید این پرتو باعث ضدعفونی و باکتری زدایی مضاعف آب می شود. میزان تاثیرگذاری این لامپ علاوه بر انتخاب صحیح نوع آن به عامل مهمتر دیگری بستگی دارد: هرچه ناخالصی های آب زیادتر باشد درصد برخورد اشعه با باکتری ها و میکروبها کاهش یافته و تاثیرگذاری کمتر می شود، در واقع ناخالصی های دیگر مانع از سیر کامل اشعه در آب می شوند، به همین دلیل بهتر است از این لامپ در آخرین مرحله تصفیه یک دستگاه و بعد از تمامی فیلترها استفاده شود. میزان عمر این لامپ ها بسته به ساعات کارکرد آن داشته و معمولا مارک های معتبر و با کیفیت عمری بالای 8000 ساعت دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی