تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

هوزینگ ممبران دستگاه تصفیه آب خرید در ساری: هوزینگ ممبران یا هوزینگ RO یکی از حساس‌ترین هوزینگ‌های دستگاه‌های تصفیه آب محسوب می‌شود. این هوزینگ دارای ظرفیت اسمی ۵۰ گالن آب در روز هست و آب رو از یک لایه خیلی نازک اسمز معکوس رد می‌کنه. اساسا مهم‌ترین بخش تصفیه آب دستگاه‌های تصفیه خانگی، همین فیلتر مببران هست. این فیلتر برای عملکرد خود به برق نیاز داره. فیلتر ممبران از جنس استات سلولز هست و خیلی هم به کلر حساس هستن. حتی هوزینگ ممبران هم خیلی به کلر حساسه و اگه حتی یکم کلر توی آب باشه، شدیدا واکنش می‌ده و حالت خوردگی پیدا می‌کنه.

 

هوزینگ ممبران دستگاه تصفیه آب خرید در ساری

اتفاقی که برای هوزینگ دستگاه تصفیه آب پیش می آید در درجه اول وقتی شما آن را باز و بسته می‌کنید که فیلتر داخل آن رو عوض کنید، کم کم لبه ی آن ترک می‌خورد. حتی یه ترک خیلی خیلی ریز هم دستگاه رو از حالت آب بندی خارج می‌کند. از آب ریزی و کثیف کاری اون که بگذریم، دقیقا میکروب و آلودگی از همونجا وارد دستگاه میشود. پس اگه می‌خواهید این اتفاق نیافتد، در این مواقع حتما باید سریع هوزینگ دستگاه رو عوض کنید. از طرف دیگه، وقتی که درهوزینگ و فیلتر اونو دیر به دیر تمیز کنید، رسوبات مواد شیمیایی مختلف، بدنه هوزینگ رو می‌خورن و باعث می‌شود که بعد یه مدت هوزینگ سوراخ بشه و نیاز به تعویض داشته باشد.

از طرف دیگه بسیاری مواقع، هوزینگ دستگاه تصفیه آب از سر ورودی و خروجی آب نشتی پیدا می‌کنه. بعضی اوقات با یکم آب بندی میشه مشکل رو حل کرد. اما اگر دنده‌هاش خراب شده باشه یا به اصلاح گشاد شده باشن، دیگه چاره‌ای جز تعویض هوزینگ ندارید.

چگونه هوزینگی باید بخرید؟

مغازه‌های مختلف فروش هوزینگ توی تهران و جاهای مختلف وجود دارند. از طرفی شما باید پارامترهای مختلفی رو در مورد هوزینگی که می‌خواین بخرید رو در نظر داشته باشید. بهترین کار این است که نمونه هوزینگ خودتونو با مدل دستگاه‌ شما همراتون داشته باشید و برین توی مغازه سوال کنید که این هوزینگ رو دارین یا نه. البته غیر از این، توی بازار هوزینگ‌های ضد جلبک، آنتی باکتریال و غیره وجود دارن که آپشن‌های جدیدی هستن. اگه می‌تونید پول بیشتری بدین، بهتره که از این هوزینگ‌ها استفاده کنید. البته باید مطمئن بشوید که اصل هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی