تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

فروش انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب با قیمت مناسب: فیلتر های تحت فشار که که معمولا در استخرها و مراکز تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند، فشار ورودی ای بین ۲ تا ۵بار دارند. آب تغذیه وارد فیلتر شده و از بستر سیلیس موجود در فیلتر عبور (تحت فشار) می نماید. بخش عمده ی ذرات موجود در آب توسط قسمت بالایی بستر فیلتر جداسازی می شوند. این نوع فیلتر ها قادر به جداسازی ذرات بسیار ریز می باشند.

 


 

فروش انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب با قیمت مناسب

تشکیل لایه ای از ذرات جدا شده باعث افزایش افت فشار در بستر فیلتر، در دبی ثابت جریان می گردد. با خروج میزان این افت فشار یا دبی جریان از محدوده ی قابل قبول، بستر برای خارج سازی ذرات انباشته شده بک واش می شود. ممکن است در طول فرآیند بک واش مقداری سیلیس از سیستم خارج گردد، که نیاز است به صورت دوره ای و منظم این مقدار جایگزین شود.

فیلترهای ثقلی سریع (RGF) : از این نوع فیلترها معمولا در مراکز تصفیه آب شرب و برای خالص‌سازی استفاده می شود. RGFها نسبت به فیلترهای شنی کند فضای کمتری را اشغال کرده و از سیلیس و سایر بسترهای دانه ای برای حذف ذرات و ناخالصی های موجود در آب استفاده می کنند (معمولا در این سیستم ها از لخته سازها نیز استفاده می شود).

برای عملکرد مناسب فیلترهای ثقلی سریع و تامین دبی مورد نظر، نیاز به شستشوی مداوم آنها (چندین مرتبه بک واش در روز) است. در طول فرآیند بک واش، بستر توسط آب و هوای فشرده شده شسته می‌گردد و نیاز است تا توجه ویژه ای به عدم بیرون ریختن بستر فیلتر (سیلیس) در گردد.

RGFها به طور معمول سیستم های چند مرحله ای تصفیه آب بوده و توسط شرکت ها و ارگان‌های بزرگ استفاده می شوند. این سیستم های دبی بسیار بالایی دارند اما در عین حال پیچیده بوده و هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری در آنها بسیار بالا می باشد.

فیلترهای شنی کند

از این سیستم ها برای تصفیه آب و تبدیل آب خام ورودی به آب شرب استفاده می شود. این فیلترها معمولا ۱ تا ۲ متر عمق داشته و اندازه ی آنها با توجه دبی مورد انتظار از فیلتر تعیین می گردد. به علت آهسته بودن فرآیند تصفیه، این واحدها نیاز به فضای بیشتری داشته و با توجه به افزایش روز افزون نیاز به آب شرب و محدودیت فضایی موجود، بسیاری از شهرها و تاسیسات سیستم های خود را به فیلترهای سریع تبدیل نموده اند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی