تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

فروش انواع فیلترهای مختلف دستگاه تصفیه آب صنعتی:فیلتر مواد معدنی " MINERAL":این فیلتر به شکل کپسولی پر شده از دانه های مواد معدنی بوده و غالبا دارای پوسته ای به رنگ زرد و گاها شفاف و بی رنگ است و تنها در دستگاه هایی با سیستم RO بعنوان فیلتر ششم و بعد از مخزن ذخیره مورد بکارگیری قرار می گیرد. این فیلتر در جایی بکارگیری می شود که به علت استفاده از سیستم RO میزان TDS اب و در نتیجه مواد معدنی به شدت کاهش یافته و طعم اب مشابه طعم تلخ شدیدی است و برای کنترل میزان TDS امکانات لازم از طرف تولید کننده روی دستگاه پیش بینی نشده و یا مصرف کننده بخاطر ممانعت از میکس شدن آب قبل از ممبران حتی به مقدار خیلی کم با اب بعد از ممبران، تمایلی به استفاده از شیر میکس یا TDS ندارد.

فروش انواع فیلترهای مختلف دستگاه تصفیه آب صنعتی

فیلتر قلیایی " ALKALINE ": این فیلتر به شکل کپسول پر شده از برخی یون ها که سبب افزایش PH آب می شود بوده و غالبا توضیحاتی در مورد PH و خواص اسیدی و قلیایی آب روی آن درج می شود. این فیلتر زمانی بکارگیری می شود که PH آب پایین است یا مصرف کننده بخاطر خواص مثبت آب قلیایی می خواهد PH اب را افزایش دهد.

گاهی اوقات بخاطر بکارگیری از سیستم RO میزان TDS و PH اب از اندازه معمول کاسته می شود اما بخاطر تاثیرات مثبت و موثرتر این سیستم نصبت به سایر سیستم ها مصرف کننده خواهان آن بوده و با اضافه نمودن فیلتر قلیایی به دستگاه ایراد کاهش PH را حل می کند. زمان تعویض آن بسته به مقدار آب عبور کرده از آن یا همان میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و غالبا هر یک سال یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود.

فیلتر اشعه فرابنفش " UV "

این فیلتر از یک محفظه استنلس استیل که حاوی لامپ UV است و یک ترانس تشکیل شده و جهت ضدعفونی آب با آلودگی باکتریولوژی و میکروبی مورد استفاده قرار می گیرد. مکانیزم کارایی آن همانند نور خورشید است. در حقیقت همانطور که پرتوی ماوراء بنفش خورشید در طبیعت سبب ضد عفونی سطوح در معرض تابش می شود این فیلتر هم دارای لامپی است که با تولید این پرتو سبب ضدعفونی و باکتری زدایی مضاعف آب می شود.

مقدار اثرگذاری این لامپ علاوه بر انتخاب صحیح نوع آن به عامل بااهمیت تر دیگری بستگی دارد: هرچه ناخالصی های آب زیادتر باشد درصد برخورد اشعه با باکتری ها و میکروبها کاهش یافته و اثرگذاری کمتر می شود، در حقیقت ناخالصی های دیگر مانع از سیر کامل اشعه در آب می شوند، به همین علت بهتر است از این لامپ در آخرین مرحله تصفیه یک دستگاه و بعد از تمامی فیلترها به کار برده شود. مقدار عمر این لامپ ها بسته به ساعات کارکرد آن داشته و معمولا مارک های معتبر و با کیفیت عمری بالای 8000 ساعت دارند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی