تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

هوزینگ: هوزینگ های صنعتی یا محفظه های فیلتر مخازنی هستند که کارتریج ها، عناصر، کیسه ها یا رسانه های قابل تعویض را در خود جای می دهند. آنها یک یا چند فیلتر را با فشارهای مختلف نگه می دارند. این اجازه می دهد تا نرخ جریان بالا و عمر طولانی را داشته باشد و در عین حال از فیلتر مناسب سیالات اطمینان حاصل کند.

هوزینگ | قیمت اجزای آب شیرین کن صنعتی | آب سازان

هوزینگ های صنعتی به دو دسته عمده تقسیم می شوند که شامل محفظه هایی برای تصفیه سیالات و هوای تحت فشار و سایر گازها می شود.

شرکت آب سازان

گزینه های استاندارد عبارتند از:

کارتریج های فیلتر ذوب شده

این دستگاه برای حذف ذرات با اندازه یکنواخت در سراسر بدنه فیلتر مناسب است. این ابزار برای آب چاه و آب معمولی شهری مناسب است. آنها مقرون به صرفه هستند و در هر دو محیط تجاری و خانگی خدمت می کنند.

کارتریج های فیلتر سیمی

اینها دستگاه های سطحی هستند که برای از بین بردن ذرات با اندازه های مختلف موثر هستند. این ابزارها با آب های سطحی نهرها و رودخانه ها کار می کنند و در مرحله پیش فیلتر به کار می روند.

محدوده قیمت پایین تر و ساختار فیبر پلی پروپیلن، این محصول را به انتخابی ارجح برای کارهای فیلتراسیون عمومی و همچنین تخصصی تبدیل می کند.

کارتریج های فیلتر پلیسه دار

فیلتر کردن عناصر با اندازه های مختلف به مقدار محدود به کارتریج های پلیسه دار بستگی دارد. چنین ابزارهایی برای آب های سطحی نهرها و رودخانه ها اعمال می شود. مساحت سطح ارائه شده مورد از قطر آن بیشتر است.

قیمت قطعات بالاتر از گزینه های سیم پیچ یا مذاب است و یک راه حل بهینه برای فیلتراسیون زیر میکرون است. در بلوک های بیولوژیکی، هدف اولیه آنها تولید آب استریل با خلوص استثنایی است.

هوزینگ | قیمت اجزای آب شیرین کن صنعتی | آب سازان

کارتریج های فیلتر رسانه ای

ابزارها به عنوان سیستم های تصفیه آب عمل می کنند که بر تغییرات شیمیایی آب تأثیر می گذارد. چنین ابزارهایی در مقایسه با فیلتر ذرات با ابعاد معادل، سرعت جریان کمتری دارند. جایگزینی این ساختارها به قرائت افت فشار وابسته نیست.

نحوه کارکرد هوزینگ‌ صنعتی

محفظه های فیلتر یا هوزینگ های صنعتی دارای درگاه های ورودی و خروجی برای حرکت مایع هستند. یکی از پورت ها دارای پایانه ای با سطح آب بندی است که با عناصر فیلتر مطابقت دارد. الزامات تعمیر و نگهداری شامل تعویض منظم سازه ها به دلیل تجمع زباله است.

انتخاب گسترده ای از سطوح آب بندی برای تطبیق مدل ها و پیکربندی های متعدد محصول وجود دارد. در فیلترهای کیسه ای، جریان از طریق دیواره های کیسه به سمت بالا حرکت می کند و سپس فیلتر از محفظه خارج می شود.

در محلول های پلیسه دار، جریان سیال از خارج وارد می شود. سپس سیال از طریق عنصر حرکت می کند در حالی که سطح آب بندی به تخلیه تجمع کمک می کند.

وضعیت یک کارتریج با بررسی افت فشار کلی در آن مشخص می شود. هنگامی که افت فشار از آستانه قابل قبول فراتر رفت، دستگاه نیاز به تعویض دارد. این نشانگر با کم کردن فشار ورودی از فشار خروجی محاسبه می شود. یک رویکرد جایگزین شامل تغییر اجزا به طور منظم است.

ویژگی هوزینگ صنعتی بر اساس متریال

هوزینگ صنعتی فولادی 304 و 316

هوزینگ هتی فولادی ضد زنگ برای آب، غذاها و کاربردهای تماس با انسان مانند لوسیون ها و لوازم آرایشی بسیار محبوب هستند.

گزینه های مواد فولادی ضد زنگ ما شامل SS 304 و 316 است که هر دو ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

فولاد ضد زنگ 304 مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد و به راحتی ضدعفونی می شود. فولاد ضد زنگ 316 استحکام و سهولت ویژگی های نگهداری را فراهم می کند.

هوزینگ صنعتی فولاد کربنی

فولاد کربنی بسیار قوی، مقاوم در برابر ضربه و بادوام است. کربن همچنین نسبت به بسیاری از انواع دیگر مواد ارزان‌تر است و آن را به انتخابی ایده‌آل برای کاربردهایی تبدیل می‌کند که برای مصرف انسان ساخته نمی‌شوند.

محفظه فیلتر فولاد کربنی برای روغن‌ها، خنک‌کننده‌های ماشین، سیالات غیرخورنده، چسب‌ها و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

هوزینگ صنعتی آلومینیومی

از آنجایی که سبک وزن است و نسبت استحکام به وزن خوبی را ارائه می دهد، محفظه فیلتر آلومینیومی اغلب برای برنامه های موبایل استفاده می شود.

ویژگی بسیار مفید بدون جرقه مرتبط با محفظه های فیلتر آلومینیومی امکان جفت شدن آن ها با خودروها و ماشین آلات دیزلی و گازی استاندارد را فراهم می کند.

قیمت هوزینگ صنعتی

امروزه هوزینگ صنعتی در قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود دلیل آن این  است که عوامل موثری چون متریال هوزینگ، ابعاد، برند، نوع فیلتر، گارانتی، خود نمی شونده اتوماتیک ، و … در قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد.

  • ۰۱/۰۸/۱۲
  • ariaomran sharif

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی