تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه ضدعفونی چند منظوره و تصفیه آب خانگی :تحولاتی که در چند سال اخیر انجام شده است موجب پیشرفت تکنولوژی تصفیه آب و افزایش کیفیت آب آشامیدنی شده است. امروزه در اکثر شهرها بعد ازانجام عملیات تصفیه آب با کلر یا ازن (اوزون) که معمول ترین ترکیبات برای کشتن میکروب ها در آب هستند ضدعفونی می شود. ازن (اوزون) ضد عفونی کننده ای محبوب تر و ایمن تر بخصوص در اروپا و آمریکا است زیرا ازن از لحاظ قدرت و سرعت ضد عفونی کنندگی بیش از سه هزار برابر قوی تر از کلر است باید توجه داشت که تعدادی از تک یاخته ها و ویروس های مقاوم در برابر دوزهای متعارف کلر کماکان در آب های تصفیه شده در تصفیه خانه های متعارف زنده می مانند اغلب بیماری ها و مرگ و میرهای گزارش شده در کشورهای پیشرفته مربوط به انگل ها و ویروس های مقاوم به کلر برای افراد مسن و گروه هایی از مردم است که سیستم ایمنی آن ها ضعیف عمل میکند در دهه ی ۱۹۹۰ و حتی در کشورهایی نظیر آمریکا ظهور مجدد اپیدمی های میکروبی آب به ویژه انواع تک یاخته ها هستند گزارش شده است.

خرید دستگاه ضدعفونی چند منظوره و تصفیه آب خانگی

 

ازن یک ضدعفونی کننده بسیار قوی است و به نحو مطلوب و بسیار موثری انواع آلودگی های میکروبی را کاهش میدهد.

ازن گازی تقریبا بی رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا است.

مولکول ازن پایدار نبوده و در نتیجه نمی توان آن را انبار یا حمل نمود. این امر باعث میگردد که تولید ازن همواره در محل و توسط ازن ژنراتور انجام گیرد.لذا مرحله ی حمل و انبار مواد شیمیایی در این روش حذف میشود.

برخلاف کلر یا مواد شیمیایی دیگر اکسیداسیون یا ازن هیچگونه مواد مضر یا سمی در آب به جای نمیگذارد و نیاز به پالایش مجدد آب ندارد تجربه نشان داده است که ازن هیچگونه مواد سمی یا مضر در آب به جای نمیگذارد و نیاز به پالایش مجدد آب ندارد تجربه نشان داده است که ازن سریعا اجزاء محلول در محیط را اکسید می نماید و نتیجه ی این اکسیداسیون تنها اکسید اجزاء و اکسیژن می باشد مولکول ازن پایدار نیست و پس از مدت کوتاهی شکسته و تبدیل به ملکول پایدار اکسیژن میگردد، ازن به نحو مطلوب و بسیار موثرتر از کلر می باشد. فاکتور CTX حداقل غلظت مورد نیاز در مدت زمان تماس برای کاهش جمعیت میکروارگانیسم ها نشان می دهد.

کاربردهای ازن در ضد عفونی و تصفیه آب:

  • از بین بردن باکتری ویروس ها
  • اکسید کردن آهن و منگنز و تبدیل آن ها به ترکیبات نا محلول و قابل فیلتر
  • رسوب دهی فلزات سنگین
  • کنترل جلبک ها و تک یاختگان
  • از بین بردن رنگ و بوی آب
  • اکسید کردن مواد آلی و غیر آلی آلوده کننده ی آب
  • خنثی کردن بار سطحی مواد جامد معلق، لخته سازی و رسوب دهی آنها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی