تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و اسمز معکوسیکی از موارد پرکاربرد آب شیرین کن صنعتی استفاده از آن برای شیرین کردن آب دریاها می باشد که البته این به نوبه خود بسیار پر هزینه و گران است و فقط برخی کشورها که دسترسی به آب های شیرین سطحی و زیر سطحی ندارند مانند کشور عربستان اقدام به تصفیه آب خلیج فارس و شیرین سازی آن برای مصارف نوشیدن و استفاده در صنایع کرده اند. از دیگر موارد استفاده پرکاربرد آن میتوان در صنعت شیشه سازی نام برد ، برش شیشه ها بدون استفاده از آبی که حاوی کلسیم و منیزیم است باعث ایجاد لکه بر روی سطوح می‌شود از همین روی استفاده از رزین برای این مورد لازم و ضروری میباشد.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و اسمز معکوس

بالا، آهن، فلزات ، آلودگی میکروبی و از این موارد باشد برای افزایش طول عمر غشاء ممبران دستگاه خود به ترتیب از سیستم یو وی یا پکیج کلرزن به همراه ستون های رزینی مناسب استفاده کنید.

برنامه کاربردی تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی

از اسمز معکوس به طور معمول برای تغذیه آب دیگ های بخار و سردخانه ها ، پکیج ژنراتور ، فرآوری آب مواد شیمیایی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، الکترونیک ، مواد غذایی و نوشیدنی، باغبانی و آبیاری گیاهان آپارتمانی و گلخانه ای ، ساخت یخ صنعتی و خوراکی ، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها ، فلزات و ریخته گری و قالب سازی ها ، عکاسی ، کارواش و شستشوی ماشین آلات و خطوط تولید ، وسایل نقلیه بعنوان خوراک آب بدون سختی برای استفاده در رادیاتورهای صنعتی استفاده می شود .

اگر شما می خواهید طیف گسترده ای از آلاینده های آب آشامیدنی خود مانند سموم دفع آفات، باکتری ها، میکروپلاستی، میکرو فیبر، فلزات سنگین، فلوراید و بسیاری از آلاینده های دیگر را حذف کنید، اسمز معکوس احتمالا ساده ترین و بهترین راه حل است.

فرآیند اسمز معکوس :

دستگاه تصفیه آب صنعتی و اسمز معکوس  یا (ro) که مخفف ” Reverse Osmosis ” می باشد نوعی از تکنولوژی پیشرفته تصفیه آب است که از غشای نیمه رسانا یا ” نیمه تراوا ” برای حذف یون ها، مولکول ها و ذرات بزرگتر از آب ( آشامیدنی ، دریا ، چاه و … ) استفاده می شود . دستگاه تصفیه آب صنعتی و اسمز معکوس  انواع بسیاری از مواد حل شده یا اصطلاحا ” محلول در آب ” از جمله باکتری ها را حذف می کند . نتیجه این کار این است که محلول در قسمت تحت فشار غشاء حفظ می شود و حلال خالص مجاز به عبور از طرف دیگر می شود .

بطور کلی اسمز معکوس داری 2 عدد خروجی می باشد، یکی برای آب تمیز و یکی برای پسآب ، هنگامیکه آب ورودی به وسیله پمپ فشار قوی به داخل ممبران وارد می شود تحت فشار اسمزی زیاد مواد آلاینده از آب جدا سازی می شود، این مواد که به آن ” پسآب ” گفته می شود وارد فاضلاب شده و آب باقی مانده که تمیز است وارد مخزن ذخیره و آماده مصرف می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی