تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

فروش فیلتر میکرونی دستگاه تصفیه آب در همدان: به منظور حذف گل و لای و  و سایر  رسوبات تا سطح اندازه دانه میکرونی می توان از فرایند فیلتراسیون میکرونی از جنس پلی پرو پیلن در تصفیه آب و روش های اسمز معکوس و آب شیرین کن استفاده نمود با توجه به تراکم بالای الیاف  ذرات در سطح خارجی باقی مانده و آب با سطح ذرات کمتر از 5 میکرون وارد سیستم پیش تصفیه آب می گردد.

فروش فیلتر میکرونی دستگاه تصفیه آب در همدان

مزایای سیستم میکروفیلتراسیون:

  1. به عنوان پیش تصفیه در سیستم اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون
  2. عدم استفاده از مواد شیمیایی تمیز کننده
  3. تصفیه بیولوژیکی آب های آلوده
  4. جداکننده کلیه مواد کلوئیدی، پلیمرها، مواد معلق و مواد پروتئینی
  5. نیاز به اختلاف فشار کم نسبت به RO
  6. طراحی شده به صورت Dead-End و Cross-flow
  7. کاربرد در صنایع تصفیه آب، لبنی، آب میوه و دارویی
  8. هزینه های پایین و توان عملیاتی بالا

جهت خرید سیستم  میکروفیلتراسیون در پیش تصفیه صنعتی آب چاه، آب سطحی و رودخانه ها و ارائه خدمات فیلتر های میکرونی فشرده و الیافی و مشاوره و طراحی سیستم های میکروفیلتر آب جهت حذف ذرات کلوئیدی موجود در آب و همچنین طراحی در سیستم های انعقاد و لخته سازی در آب های سطحی می توانید با شرکت آریا عمران با شماره 09126871770 تماس حاصل نمایید.

میکروفیلتراسیون MF

سیستم میکروفیلتراسیون MF  یکی از فرآیندهای غشایی است که اساس کار آن بر اساس اختلاف فشار می باشد. میکروفیلترها برای جداسازی ذرات  سوسپانسیونی در اندازه های 0.1 تا 10  میکرون ( قطر) و محلول های جامد-مایع بکار می روند. این سیستم ها به صورت خودکار انجام شده و توانایی حذف باکتری ها،مواد آلی و پلیمری را دارند.

سیستم میکروفیلتراسیون MF با غشاء SS کار می‌کند. لایه نازکی از سیال تثبیت کننده بر روی سطح غشاء برای کمک به فرآیند جداسازی قرار می‌گیرد. از سیال تثبیت کننده بر حسب ترکیب جامد مایع – مایع استفاده می‌شود. سیال تثبیت کننده امکان عمل فیلتراسیون را حد 0.1 میکرون فراهم می‌کند. مواد جامد موجود در سیال، در داخل لایه‌ نازک تقسیم می‌شوند. وقتی که شدت جریان سیال فیلتر شده کمتر از مقدار معینی شود، فرآیند فیلتراسیون متوقف می‌شود.

لایه‌ای از سیال تثبیت کننده همراه با ماده‌ی جامد، خشک می‌شود و از روی غشاء استوانه‌ای SS به طور خودکار برطرف می‌شود. بعد از  فرآیند تمیز کردن، دستگاه مجدداً با لایه‌ی نازکی پر و فرآیند فیلتراسیون مجدداً آغاز می‌شود. سیال تثبیت کننده می‌تواند از موادی مانند سلولز، زئولیت، پرلیت و یا کربن فعال تشکیل شود

غشای میکروفیلتراسیون

غشاهای میکروفیلتراسیون MF بین غشاهای اولترافیلتراسیون و فیلترهای معمولی قرار می گیرند. مشابه با غشای اولترافیلتراسیون، مبدا این نوع از غشاها نیز همزمان با توسعه غشاهای سلولوزی در  دهه های 1920 و 1930 میلادی بوده است. اولین کاربرد مقیاس بزرگ غشاهای میکروفیلتراسیون MF، کاربرد آن در کشت میکروارگانیسم ها در آب بوده است، که به عنوان یک کاربرد مهم، باقی مانده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی