تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

 ترتیب مراحل تصفیه آب و فاضلاب شهری تهران: به سه مرحله دسته بندی میشود : تصفیه آب مصرفی اولیه ، تصفیه آب پاک ثانویه ، تصفیه آب آشامیدنی ثالث یه تصفیه آب مصرفی اولیه یعنی به صورتی آب را تصفیه میکند که برای مصرف و شستشو قابل استفاده باشد . تا پایان این مرحله آب هنوز برای آشامیدن مناسب نیست و فقط برای مصارفی غیر از خوراکی میتوان استفاده نمود . تصفیه فیزیکی به صورتی است که املاح درشت آب و دانه های ریز ، شن و ماسه ، رس و سیلت و روغن موجود از آلودگی های آب توسط یک توری مانند گرفته و تصفیه میشوند . البته تمام این املاح بستگی به کیفیت آب دارند و ممکن از برخی موارد از سیستم تصفیه حذف شوند در زمان هایی که آب پاکیزه تری وارد سیستم تصفیه فاضلاب میشود .

ترتیب مراحل تصفیه آب و فاضلاب شهری تهران

تصفیه آب پاک ثانویه به این صورت است که بلافاصله پس از تصفیه آب مصرفی که به حذف جامدات معلق ذره ای منجر شدند . bod5 حذف میشود . در مرحله ثانویه ابتدا سختی تی دی اس آب را اندازه گیری میکنیم سپس با توجه به کیفیت آب و میزان آلودگی ها روش تصفیه مناسب انتخاب میگردد . واحدها و سیستم های تصفیه آب پاک که در مرحله دوم فاضلاب انجام میشود ته نشینی ثانویه است .

اکثر املاح درشت آب در طی مرحله اول حذف شده با این حال شروع مرحله دوم با ته نشینی آغاز میشود تا اگر املاحی در آب مانده و حذف نشده توسط توری های زیر آب جداسازی شوند . هوادهی به آب باعث دریافت اکسیژن شده و به زیست محیط ضربه نمیزند . برای سلامت ماهی های آب های زیر زمینی مفید است . حذف فسفر و نیتروژن که دو حلال مضر آب هستند در همین مرحله تصفیه میشوند .

تصفیه آب آشامیدنی سومین مرحله یا ثالثیه

تصفیه آب به صورتی که برای آشامیدن کمی مناسب گردد در مرحله سوم انجام میگیرد . هدف از این مرحله تصفیه آب پاکیزه نمودن آب قبل از برگشت به رودخانه و سدهاست . زیرا بسیاری حیوانات جاندار در آن محیط از این آب برای آشامیدن بهره میگیرند که در صورت نا پاک بودن آب مشکلات زیست محیطی جبران ناپذیری برای اطراف رودخانه ها و سدها بوجود میاید .

گند زدایی ، کلرزنی به آب برای پاک سازی از میکروب و انگل و حذف ترکیباتی که باعث بو و طعم بد در آب میشوند در این مرحله از فیلتراسیون فاضلاب قرار میگیرد . این مراحل تصفیه همه بستگی به استاندارد های آب خروجی که نیاز داریم بستگی دارد و در طول مدت سال متغییر هستند .

گذشته از همه اینها همیشه سیستم های زیر سینکی اسمز معکوس کاربردی ترین دستگاه های تصفیه آب آشامیدنی شهری برای تولید آبی کاملا تمیز و پاکیزه و متناسب بدن هستند که میتوانید جهت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه تصفیه آب خانگی و خدمات پس از فروش تصفیه آب با کارشناسان ما با شماره 09126871770 تماس حاصل فرمایید .

نظرات (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی