تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

معرفی سختی گیر دستگاه تصفیه آب در بابلسر: سختی گیر سیستمی است که بواسطه عبور دادن آب سخت و دارای املاح از درون رزین تحت فشار 6 بار با بدنه ای فلزی و یا فایبرگلاس به تصفیه آب و حذف آهک یا سفیدک کمک می کند.به منظور طراحی ظرفیت سختی گیر ضروری است دبی آب در گردش، سختی کل آب منطقه و مدت زمانی که از سیستم استفاده می گردد به یکی از پرسنل شرکت اعلام شود.ما بر حسب فرمول محاسبه ظرفیت و تجربه نسبت به محاسبه ظرفیت سختی گیر اقدام نموده و شما را در امر خرید راهنمایی می نمائیم.

سختی گیر

معرفی سختی گیر دستگاه تصفیه آب در بابلسر

سختی گیر دستگاهی است که از طریق برقراری واکنش بین یونهای مثبت رزین و منفی کلسیم و منیزیم موجود در آب باعث از بین رفتن املاح و تولید آب نرم می گردد.

در حقیقت این سیستم باعث می شود آهک یا گچ موجود در آب مصرفی حذف شود.1

به دلیل استفاده از رزین درون این دستگاه به آن سختی گیر رزینی نیز گفته می شود و چون برای تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد در برخی منابع علمی به آن سختی گیر آب می گویند.

چنانچه به زبان لاتین مسلط هستید بمنظور جستجو در این زمینه می بایست کلمه water softener را در گوگل سرچ نمائید.

بزرگترین تولید کنندگان در زمینه دستگاه سختی گیر در جهان عبارتند از :

  • شرکت اسپرینگ ول آمریکا (Springwell)
  • شرکت لن تچ (Lentech)
  • شرکت کینیتیکو (Kinetico)

سختی گیر

طرز کار سختی گیر

جریان آب های زیر زمینی به دلیل عبور از مجرای رسوبات سنگ آهک و گچ که عمدتاً از کربنات های کلسیم و منیزیم تشکیل شده اند، باعث افزایش محتوای معدنی می شود.

بنابراین وجود مواد معدنی زیاد باعث ایجاد سختی در آب می شود.

سختی آب به طور عمده با وجود کلسیم و منیزیم اتفاق می افتد، غلظت بالای آنها در آب باعث سخت شدن آب می شود که باعث ایجاد چندین اثر خطرناک در زندگی انسان می شود.

بنابراین، برخی از محدودیت های استاندارد غلظت توسط سازمان های مختلف ثابت شده اند.

سختی گیر

طبق استاندارد WHO حد مجاز سختی در آب 500 میلی گرم در لیتر مقرر شده است.

بنابراین استفاده منظم از غلظت بالای یون های کلسیم و منیزیم بالاتر از حد استاندارد، باعث ایجاد مشکلات واقعی برای انسان و محیط می شود.

در زندگی روزمره بروز مضرات مختلفی به دلیل آب سخت رخ می دهد.

قیمت سختی گیر

قیمت سختی گیر پارامتری است مهم برای تمامی کارفرمایانی که تمایل دارند نسبت به نصب یک دستگاه جهت راحت شدن از آهک و گچ درون لوله ها و برجهای خنک کننده و چیلر و تمامی تاسیسات موتورخانه اقدام نمایند.

برای تعیین قیمت سختی گیر آگاهی از ظرفیت مورد نیاز مهمترین پارامتر می باشد . برای محاسبه ظرفیت و سپس استعلام قیمت سختی گیر رزینی و مغناطیسی با همکاران ما در شرکت  با شماره 09126871770تماس بگیرید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی