تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی در سمنان: دستگاه آب تصفیه کن از نوع نیمه صنعتی به دستگاه هایی گفته میشه که نه از نوع خانگی بوده و نه از نوع صنعتی . این مدل از دستگاه تصفیه آب عموما از ۲۰۰ گالن تا ۶۰۰ گالن (ظرفیت تصفیه در شبانه روز) طراحی میشن که معمول ترین و پرفروش ترین آنها دستگاه ۴۰۰ گالنی میباشد.

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی در سمنان

در نظر داشته باشید دستگاه های نیمه صنعتی در ظرفیت های مشابه ، از نظر کیفیت و ساختار ، انواع متعددی داره:

بعنوان مثال: یک دستگاه نیمه صنعتی ۴۰۰ گالن هست که ۴ عدد ممبران ۱۰۰ گالن داره و یکی دیگه یک عدد ممبران ۴۰۰ گالنی! در یک دستگاه ۴۰۰ گالن از پیش تصفیه های ۲۰ اینچی استفاده شده و در نوع دیگه ممکنه از فیلترهای پیش تصفیه ۱۰ اینچی استفاده شده باشه! یک دستگاه دارای ۲ پمپه و یک دستگاه با یک پمپ کار میکنه! و بسیاری اختلافات دیگه مانند نوع شیر برقی استفاده شده ، سوییچ ها ، برند ممبران ها ، وجود سیستم کنترل یا عدم وجودش و …

موارد استفاده از تصفیه آب نیمه صنعتی در رستوران ها ، مدارس ، ادارجات ، کارخانجات ، کارگاه ها ، دانشگاه ها و … میباشد. ساختار کلی دستگاه نیمه صنعتی بیشتر مشابه دستگاه های خانگی است تا دستگاه صنعتی.

بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

یکی از سوالاتی که برای مشتریان تصفیه آب نیمه صنعتی وجود دارد این است که کدام مدل بهترین مدل هستند. با توجه به انواع و اقسام موارد پروژه های نیمه صنعتی که توسط تیم فنی و کارشناسان آریا عمران انجام شده است به عرض میرسانیم مهمترین موضوع برای بدست آورد بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، بستگی به نیاز شما، مصرف شما، و کارایی مد نظر شما مربوط است. موضوعی که بسیاری از مشتریان و بعضا برخی فروشندگان تازه کار به آن اهمیت جدی نمیدهند. توجه داشته باشیم اگر موارد و جزییات مورد نظر کار مد نظر قرار نگیرد میتواند باعث کاهش طول عمر استفاده شما از یک دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی باشد. در نتیجه حتما برای ثبت سفارش خود با کارشناسان فنی آریا عمران 09126871770 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

کاربردهای دستگاه های تصفیه آب صنعتی:

تصفیه آب کاربردهای بسیار متفاوتی داره . یکی از اونها استفاده برای مصارف کشاورزیه . با توجه به پیشرفت علم و کمبود منابع آبی ، کشاورزی تبدیل به یک صنعتی شده که هر چقدر از علم روز استفاده بشه ، میزان بهره برداری هم بالا میره . حتما در جرائد و روزنامه ها و حتی صدا و سیما شنیدید بسیاری از زمین های کشاورزی به علت افت کیفیت آب دارن از بین میرن . 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی