تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

اجزا و قطعات تصفیه آب صنعتی خرید در بابل: چندین روش برای دستگاه تصفیه آب صنعتی وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد بیشترین استفاده از سیستم را ببرد. این مقاله چند تکنیک استفاده شده در طراحی RO را برای بهینه سازی عملکرد سیستم مورد بررسی قرار خواهد داد.  

اجزا و قطعات تصفیه آب صنعتی خرید در بابل

این تکنیک ها شامل استفاده مجدد از آب فاضلاب و گردش مجدد این آب برای افزایش ریکاوری کل در دستگاه تصفیه آب صنعتی است ، برای دستیابی به آب تصفیه شده فوق خالص ، طراحی ، کیفیت قطعات و فیلتر شنی عامل های بسیار مهمی هستند.

اجزا دستگاه تصفیه آب صنعتی

سیستم های RO شامل اجزا اصلی زیر هستند:

1)      واحد تغذیه آب

2)      سیستم پیش تصفیه ( فیلتر شنی )

3)      واحد پمپاژ فشار بالا

4)      پرشر وسل

5)      ابزار دقیق و سیستم کنترل

6)      تصفیه آب و واحد ذخیره سازی

7)      واحد تمیزکننده ( فیلتر ممبران)

واحد دستگاه تصفیه آب صنعتی ( سیستم RO ) شامل پایه پرشر وسل ها ، لوله کشی متصل بین آنها ، پمپ طبقاتی ، منیفولدهای پساب تغلیظ و آب تصفیه شده است. فیلتر ممبرین در پرشر وسل نصب می شوند.  این مخازن دارای پورت های خروجی آب تصفیه شده در هر سمت خود هستند ( در انتها ) واقع شده ، و ورودی های آب فاضلاب و آب ورودی واقع در سمت های مخالف مخزن هستند. هر پرشر وسل شامل یک تا شش فیلتر ممبرین نصب شده به طور متوالی است.

همان طور که در بالا نشان داده شده، پرشر وسل فیلتر ممبرین اول و آخر به پلیت های انتهایی مخزن متصل شده اند. لوله های پرمیت فیلتر ممبرین ها در وسل با استفاده از اتصال دهنده ها به یکدیگر اتصال یافته اند. در یک سمت هر  فیلتر ممبران غشا اسمزی ، آب شور وجود دارد که گذرگاه بین لبه بیرونی ممبرین و دیواره داخلی مخزن پرشر وسل را مسدود می کند. این بتونه مانع از عبور آب خام از مدول غشا شده، و آن را وادار می کند از طریق کانال های موجود جریان پیدا کند.

همان طور که آب خام از هر فیلتر ممبرین عبور می کند ، بخشی از حجم آب به صورت تصفیه شده دفع می شود. غلظت نمک آب باقیمانده در امتداد مخزن افزایش پیدا می کند. لوله های پرمیت عمل تصفیه را با توجه به تمام عناصر متصل به هم انجام می دهند. آب تصفیه جمع آوری شده دارای پائین ترین میزان شوری در آب خام مخزن هستند ، و در جهت جریان آب تغلیظ به تدریج افزایش پیدا می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی