تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

روند عملکرد دستگاه تصفیه آب  قیمت در البرز: تصفیه آب به شکل ساده خود به وسیله ی حرکت و عبور آب از بین لایه های خاک صورت میگیرد که این عمل دائما در طبیعت انجام می شود. در تصفیه های شهری و صنعتی این کار را با عبور از سیلیس ( شن ) انجام می‌دهند. 

 

<** ادامه مطلب... **>

روند عملکرد دستگاه تصفیه آب  قیمت در البرز

دانه های سیلیس دارای ناخالصی هایی هستند که علاوه بر تاثیر در کیفیت دانه ها، مدت زمان نیاز به تعویض سیلیس، علی الخصوص در سیستم های فیلتراسیون را تحت تاثیر قرار می دهند. با توجه به اهمیت خلوص سیلیس مورد استفاده در بحث تصفیه آب آشامیدنی، این شرکت امکان تامین سیلیس با بالاترین درجه خلوص را برای خریداران محترم فراهم آورده است.

سیلیس چیست؟

ماسه سیلیس همان سنگ کوارتز می باشد که به مرور زمان و فرسوده شدن توسط جریانات آب و هوایی  شکسته شده و به دانه هایی بسیار ریز تبدیل گشته است.

صنایعی که در آنها بازیابی فرآورده های نفتی و گازی صورت می پذیرد به گسترده ای از شن سیلیسی صنعتی (تجاری) به عنوان پروپانت (proppant) استفاده می کنند. از منابع سیلیس در فعالیت های صنعتی دیگری نیز مانند شیشه سازی، ساخت و ساز، محصولات بهداشت شخصی، الکترونیک و حتی ساخت مواد و محصولات تجدیدپذیر استفاده می گردد.

ماسه یا شن صنعتی عبارتی است که معمولا برای محصولات شن سیلیسی با خلوص بالا و اندازه‌های کاملا کنترل شده مورد استفاده قرار می گیرد و غالبا به محصولی خاص تر و دقیق تر نسبت به بتن و آسفالت معمول مورد استفاده می باشند.

سیلیس (SiO2) نامی است که به گروهی از مواد معدنی که تنها از اکسیژن و سیلیکون تشکیل شده اند، اطلاق می گردد. سیلیس معمولا به شکل بلوری مشاهده می شود و در اغلب مواقع دارای شکل نامنظمی است که در اثر فرسایش یا فسیل شدن پلانکتون ها تشکیل می گردد

استخراج ماسه سیلیس در بسیاری از مواقع به صورت کار بر روی معادن و گودال های سطحی صورت می پذیرد، اما در برخی موارد نیز نیاز به حفاری و استخراج از معادن عمیق زیرزمینی می‌باشد. فرآیندهای مختلفی بر روی سنگ معدن استخراج شده به منظور افزایش خلوص سیلیس (کاهش ناخالصی ها) به مقدار مورد نیاز انجام می شود. پس از خشک نمودن و دسته‌بندی سنگ های خالص سازی شده، با توجه به هدف و مورد استفاده، آنها را به اندازه های مورد نظر خرد می نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی