تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

شرایط اقساطی فیلتر شنی دستگاه تصفیه آب صنعتی: کیفیت فیلتراسیون فیلترهای شنی با جذب ذرات و مواد آلوده و نگهداشتن آنها بر روی سطح سیلیس به مرور زمان از دست میدهند. و نیاز به احیا و نظافت خواهند داشت. عملیات بک واش یا همان پس شویی در فیلتر شنی زمانی انجام میشود که نشانگرهای فشار در ورودی و خروجی فیلترشنی افت را نشان دهند. برای اطلاع از شرایط اقساط شرکت آریا عمران با کارشناس فروش ما با شماره های 026-34422434 و 021-26760169 تماس حاصل نمایید.

شرایط اقساطی فیلتر شنی دستگاه تصفیه آب صنعتی

در حقیقت هدف از این عمل رفع گرفتگی فیلتر است و به صورت دوره ای انجام می شود. در انجام آن آب از سمت بستر، برعکس حالت عادی، به سمت فیلتر پمپ می شود. این کار برای چند دقیقه ادامه پیدا میکند. نرخ جریان آب نیز بین 3 تا 10 متر مکعب بر متر مربع در هر ساعت است. بر اساس میزان بکارگیری از فیلتر، به طور معمول هر چند روز یک بار بکواش برای احیای سیستم واجب است.

قیمت فیلتر شنی

قیمت فیلتر شنی بر حسب مدل ، دبی آب ورودی و خروجی و اجزا فیلتراسیون متغیر می باشد چراکه شاخص های موثر بر قیمت فیلتر شنی مختلف است. فیلتر شنی بر اساس مقدار فیلتر کردن (صاف سازی) و جهت جریان به نوع های گوناگونی دسته بندی می کنند که قیمت فیلتر شنی متقاوت می شود. طبق این دسته بندی فیلتراسیون ، فیلتر های ماسه ای کند ، فیلتر های ماسه ای کند و فیلتر های با بار زیاد تقسیم بندی می شود.

کیفیت فیلتراسیون فیلترهای شنی با جذب ذرات و مواد آلوده و نگهداشتن آن ها بروی سطح سیلیس به مرور زمان از دست میدهند. و نیاز به احیا و نظافت خواهند داشت. عملیات بک واش یا همان پس شویی در فیلتر شنی زمانی انجام می گردد که نشانگرهای فشار در ورودی و خروجی فیلترشنی افت را نشان دهند.

در حقیقت هدف از این عمل رفع گرفتگی فیلتر است و به صورت دوره ای انجام می گردد. در انجام آن آب از سمت بستر، برعکس حالت عادی، به سمت فیلتر پمپ می گردد. این کار برای چند دقیقه ادامه پیدا میکند. نرخ جریان آب نیز بین 3 تا 10 متر مکعب بر متر مربع در هر ساعت است. بر اساس مقدار بکارگیری از فیلتر، به طور معمول هر چند روز یک بار بکواش برای احیای سیستم واجب است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی