تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

قیمت دستگاه سختی گیر تصفیه آب صنعتی  در مشهد: کارشناسان شرکت مهندسی آریا عمران با توجه به شناخت آب های سخت در بیشتر نقاط ایران در زمینه ساخت دستگاه سختی گیر آب فعال است .به طور کلی باید گفت قیمت سختی گیر رزینی بستگی به انتخاب نوع ستون سختی گیر دارد. همچنین انتخاب نوع رزین هم در قیمت سختی گیر بسیار مؤثر خواهد بود. در نهایت در ساخت ستون های تبادل یونی بکارگیری از ورق استیل گرانتر از مدل های دیگر خواهد بود.

قیمت دستگاه سختی گیر تصفیه آب صنعتی  در مشهد

قیمت سختی گیر FRP توجه به وارداتی بودن آنها در مقایسه با نوع فلزی سختی گیر ارزان تر می باشد. در نظر داشته باشید که در این نوع سختی گیر آب ، به علت نداشتن فلچ شارژ و تخلیه رزین سبب ایجاد ایرادات قابل توجهی برای کارشناس خواهد شد. قیمت سختی گیر مغناطیسی هم که بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته در مقایسه با قیمت سختی گیر رزینی ارزان تر می باشد. البته از نظر عملکرد هم مانند قیمت آنها قابل مقایسه نیست. این نوع سختی گیر اغلب در مدارهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد.

در نهایت شما نیاز خواهید داشت با کارشناسان این امر جهت محاسبه حجم مورد نیاز و همچنین محاسبه قیمت این محصول براساس فاکتورهای مختلف آن مشورت کنید. لطفا برای اطلاعات کامل با کارشناسان شرکت آریا عمران با شماره  تماس 021-26760169 و 021-26760177 حاصل نمایید.

نکاتی درباره استفاده از دستگاه سختی گیر

آب ورودی به سختی گیر آب نباید در آن باقی بماند. این مورد می تواند عمر مفید رزین های کاتیونی را بسیار کاهش دهد. همچنین یخ زدن رزین های کاتیونی در مخزن دستگاه می تواند سبب کاهش عمر مفید آن شود.

مطمئن شدن از مکش نمک پس از نصب و راه اندازی دستگاه سختی گیر رزینی با شیر چند راهه به هیچ عنوان پیشنهاد نمی گردد. بر اساس تجارب گذشته پس از نصب و راه اندازی متأسفانه شیر مکش نمک تنظیم نشده است و عملا احیا با نمک صورت نمی گیرد.

کنترل سختی آب خروجی از دستگاه به صورت روزانه یا دو روز یکبار به وسیله کیت های سختی سنج به همه ی اپراتور ها و تکنسین پیشنهاد می شود.

سختی گیر آب

درصورت باز کردن درب کیسه های رزین باید در نظر داشت که حتما در مجاورت آب قرار بگیرند. وجود رطوبت برای نگهداری رزین های تبادل یون واجب میباشد.

در حالتی که آب ورودی به سسیستم دارای املاح، گل و لای و یا ذرات معلق می باشد، حتما قبل از شروع عملیات رسوب زدایی آب را توسط فیلتر کربن و یا فیلتر شنی پاکسازی نمایید.

بکارگیری از سنگ نمک با خلوص بالا برای استفاده پیشنهاد می شود. تجربه های گذشته نشان داده که مصرف از نمک های با خلوص پایین، گل و لای موجود روی بستر رزین را می پوشاند. در نتیجه ظرفیت تبادل کاهش پیدا می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی