تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

کارایی فیلتر مرحله اول تصفیه آب یا PP: از این فیلتر برای بکارگیری در دستگاه های تصفیه آب خانگی زیر سینکی به کار برده می شود که اصطلاحا به آن فیلتر پیش تصفیه یا پلی‌پروپیلن الیاف طبیعی گفته می شود که دقت تصفیه این فیلتر برای از بین بردن ذرات معلق درشت تا  5 میکرون می باشد . این فیلتر آلودگی های معلق در آب مثل گل و لای – لجن – سنگ ریزه و شن یا ماسه را بدام انداخته همچنین سبب حذف زنگ زدگی داخل لوله ها که غالبا ناشی از پوسیدگی است می شود . 

 

کارایی فیلتر مرحله اول تصفیه آب یا PP

فیلتر پلی‌پروپیلن چه زمانی باید تعویض شود :

 

زمان تعویض این فیلتر بستگی به میزان مصرف و تغییر رنگ آن دارد و نمی‌توان زمان دقیقی برای آن محاسبه کرد یکی از بااهمیت ترین عوامل در کثیف شدن یا خراب شدن این فیلتر مقدار سختی آب ورودی به این فیلتر است ، هرچقدر سختی آب و یا املاح آلوده آب بیشتر باشد این فیلتر سریع تر مستهلک شده و شما باید آنرا تعویض کنید.

این فیلتر از بیرون دستگاه به راحتی قابل دیدن است و هر زمان که تغییر رنگ داد باید آنرا تعویض کنید . برای اطلاع از سایر فیلترها مانند فیلتر قلیایی یا آلکالاین می‌توانید به بخش مربوطه در قسمت محصولات فروشگاه مراجعه فرمایید این فیلتر سبب تنظیم ph آب و حذف اسیدها می شود و برای سلامتی انسان بسیار مفید است .

فیلتر الیافی تصفیه آب خانگی

فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی غالبا یک فیلتر الیافی پلیمری است که با تابیده شدن الیاف به دور هم، سطوحی فشرده و حاوی حفرات زیاد ایجاد می‌کند. این الیاف به کمک حفرات ایجادشده، مانعی برای عبور ذرات معلق ایجاد می‌کند.

فیلتر الیافی ۱۰ اینچ (C.C.K) که به آن فیلتر PP نیز گفته می شود به عنوان اولین فیلتر در دستگاه تصفیه آب خانگی مورد مصرف قرار می گیرد.جنس فیلتر الیافی ۱۰ اینچ از پلی پروپیلن می باشد و توانایی جذب گل و لای، شن و ماسه، لجن و ذرات بزرگتر از ۵ میکرون را دارد. نام دیگر فیلتر الیافی  فیلتر رسوبگیر است.

در مناطق قدیمی از آنجا که سیستم لوله کشی قدیمی و فرسوده است بنابراین زنگ لوله ها دائما از جدار لوله های فلزی شده جدا شده و وارد آب می شوند. محیط آب شرایط مناسبی برای رشد و تکثیر گیاهان میکروسکوپی است مثل لجن و خزه، جلبک، قارچ  و حتی جانداران ریز و لارو حشرات در آب وجود دارند. فیلتر الیافی قادر است به آسانی همه ی این موارد را حذف نماید. ذرات معلق در آب و همه ناخالصی های فیزیکی بزرگتر از ۱ میکرون نیز حذف خواهند شد. فیلتر الیافی باید بتواند آب را زلال و شفاف کرده و تحویل مراحل بعدی تصفیه آب بدهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی