تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

سختیگیر رزینی دستگاه آب شیرین کن صنعتی در کاشان: شرکت آریا عمران بیش از 4 دهه است که در کارگاه های ساخت خود اقدام به ساخت و تولید سختی گیر نموده است. ساخت دستگاه سختی گیر رزینی نیاز به تجربه دارد و شرکت آریا عمران مفتخر است که پس از گذشت سالها به تولیدکننده سختی گیر تبدیل شده است. رعایت استانداردهای جوش و برش هنگام ساخت سختی گیر یکی از مزایای سختی گیر شرکت آریا عمران است.

سختیگیر رزینی دستگاه آب شیرین کن صنعتی در کاشان

آریا عمران اعتقاد دارد که مسئولیت و وظیفه اصلی شرکت پس از فروش سختی گیر آغاز می شود، یعنی اطمینان از کارایی درست سختی گیر و رفع ایرادات احتمالی پیش آمده برای سختی گیر رزینی و در نهایت انتقال حس خوب به مشتری از اینکه خرید خوبی انجام داده است.

کارشناسان شرکت آریا عمران به مدت یک سال پس از نصب سختی گیر در محل به فواصل زمانی مشخص به دستگاه سختی گیر سر می زنند و با چک کردن نحوه عملکرد سختی گیر از کارکرد درست سختی گیر رزینی مطمئن شوید.

سختی گیر کارخانه و واحد صنعتی

نیاز صنعت به آب همانند نیاز بدن  انسان به آب است. آب سخت همان طور که در بدن عوارضی مانند سنگ کلیه پدید می آورد، در صنعت نیز ایرادات و لطمات زیادی را بر جای می گذارد. متداول ترین تجهیزی که در صنایع به کار برده می شود بویلر های آب داغ است.

همان طور که می دانید دمای بالا به رسوب گذاری کمک می کند و وجود دستگاه سختی گیر برای آب پیش از بویلر واجب است.

طرز کار سختی گیر رزینی

سختی گیر رزینی، سختی آب را از راه تبادل یون می گیرد. یون های سخت از جمله کلسیم و منیریم همراه با آب وارد محفظه سختی گیر شده و از رزین عبور می کند. رزین، یون سدیم (Na) خود را با کلسیم و منیزیم مبادله می کند.

بنابراین یون های سخت به وسیله رزین گرفته می شود و آب نرم از سختی گیر خارج می شود. پس از مدتی (بسته به شرایط بین 8 تا 72 ساعت) رزین مملو از یون های سخت شده و عملا دیگر نمی تواند عمل سختی گیری را انجام دهد.

برای همین پس از این زمان باید عمل احیای سختی گیر را شروع کنیم. برای احیا، آب نمک را از رزین عبور داده تا بر عکس عمل سختی گیری ، سدیم نمک (NaCl) جایگزین یون های سخت شود و رزین مجددا آمده سختی گیری می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی