تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

زمان تعویض رزین در سختیگیر رزینی دستگاه تصفیه آب: علت اول تعویض رزین، مجاورت آن ها با آب شهری کلر دار است. بعد از تقریبا 10 سال، رزین شکسته می شوند و خیلی تکه تکه می شوند که فشار آب را درون مخزن محدود می سازند. این موقعی است که شما می فهمید به رزین نو نیاز دارید. در بعضی از سیستم ها، این دانه های تکه تکه شده ی رزین ها، وارد آب خانه ها می شوند و سبب گرفتگی شیر های آب می گردند.

زمان تعویض رزین در سختیگیر رزینی دستگاه تصفیه آب

در صورت تخریب رزین در طول بازه کاری می توان با تعویض رزین این ایراد را بر طرف نمود، ولی در صورت خرابی bottom distributer ) bottom distributer صفحه ای می باشد که در خروجی زیر لایه سیلیس قرار داده می شود و روی آن نازل های برنجی می باشد که آب را از خود عبور داده و به خروجی هدایت می کند، این صفحه مانع از خروج سیلیس، رزین از سیستم شده و آب تمیزعبوری از لایه ن را به سیستم تزریق می کند.)باید آن را بازدید و در صورت نیاز برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمود.

2.     مورد دوم هنگامی است که رزین ها با رشد جلبک های داخل مخزن آلوده شده باشند. این موضوع غالبا قابل رویت است و در مخزن های روی می دهد که در محیط بیرونی نصب شده اند.

3.     مورد بعدی که نیاز به تعویض رزین دارید هنگامی است که میزان قابل توجهی شن درون مخزن باشد. این، برخی اوقات، به علت وجود آب چاه این ایراد پیش می آید و به همین علت همیشه پیشنهاد شده است که یک فیلتر رسوب زدا قبل از ورود آب به سختی گیر وجود داشته باشد.  شن موجود در بستر رزین سبب خواهد شد تا فشار آب ضعیفی داشته باشید. تنها راه حل این ایراد، بیرون آوردن رزین و شن درون مخزن است. جایگزینی رزین جدید از جدا سازی شن از رزین قدیمی بسیار برای شما راحت تر می باشد.

4.     زمانی که یک مخزن رزین برای ماه ها و یا سال ها بلا استفاده، می ماند و یا بوی تندی از رزین های تشخیص داده می شود، هنگامی است که باید رزین را تعویض کنید. شما می توانید با محلول کلر ضعیف، رزین ها را تمیز نمایید ولی باید رزین ها را خارج کنید و با بامحلول کلر قوی ، مخزن را تمیز کنید و سپس از رزین های جدید به کار ببرید.

5.     رزین هایی که به وسیله آهن و یا مواد آلی از بین رفته اند را می توان با اضافه کردن محلول پاک کننده ی رزین با دوز بالا ( مانند ResUp وIron Out و اسید سیتریک و یا سفید کننده) تمیز کرد.البته تعویض همیشه جواب خواهد داد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی