تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در قزوین: ما در این نوشته قصد داریم در مورد فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی صحبت کنیم. شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش با شماره 021-26760169 و 021-26760177 تماس حاصل نمایید.

خانگی

<** ادامه مطلب... **>

 

خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در قزوین

دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water ، این دستگاه آب تصفیه کن تایوانی دارای 6 عدد فیلتر است که می تواند آب تمیز و خالص را برای شما مهیا کند . دستگاه تصفیه آب سافت واتر saft water در مدل های 6 فیلتر مینرال و قلیایی و 7 فیلتر با قابلیت ضد عفونی است . این دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس ro دارای تاییدیه های NSF , FDA سازمان غذا و دارو و تاییدیه بهداشت جهانی است .

تصفیه آب سافت واتر 

تصفیه آب سافت واتر SOFT WATER مجهز به شیر برقی و مخزن ذخیره آب است و هنگامی که مخزن ذخیره این دستگاه پر شود به صورت اتوماتیک خاموش می شود . فیلترهای پیش تصفیه یا 3 مرحله اول این سیستم اسمز معکوس RO آب تصفیه کن تایوانی ، تمام ذرات معلق درشت در آب را از بین برده و جهت تصفیه نهایی به فیلتر شماره 4 یا ممبران هدایت می کند .

 در این مرحله مواد مضر محلول مانند نیترات ، نیتریت ، انگل ، قارچ و … حذف و برای ذخیره سازی وارد فیلتر پنجم که متصل به مخزن ذخیره است می شود . در این حالت آب تصفیه شده ، آماده برای استفاده از طریق شیر برداشت آب روی سینک می باشد . شما با باز کردن شیر آب روی سینک می‌توانید از آب تصفیه شده به کار ببرید .

خانگی

نوشیدن آب چاه یا رودخانه و حتی چشمه های جوشان طبیعی در دل کوه ها و صخره ها کاری بسیار خطرناک و برای سلامتی به عنوان یک تهدید بالقوه مشکل ساز و مرگ آور است.

آب چشمه و یا هر آبی که از دل سنگ ها خارج می شود امکان دارد حاوی مقادیر زیادی فسفر ، جیوه ، آهک ، سرب و سایر مواد معدنی با غلظت بالا باشد که نوشیدن این آب می تواند به اندام های داخلی بدن صدمه بزند.

اگر قصد مسافرت با اعضاء خانواده را دارید بهتر است از کیفیت آب اطمینان حاصل کنید. خیلی از ما زمان تفریح و گردش در طبیعت با دیدن چشمه های آب که از درون زمین خارج یا از ارتفاعات به پایین سرازیر می شوند تصور می کنیم که این آب به طور کامل تمیز و پاک است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی