تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

فروش رزین کاتیونی دستگاه آب شیرین کن صنعتی: دانه های شیمیایی رزین که عمل سختی گیری آب را انجام می‌دهند بر روی بستر سیلیس ریخته می‌شود. هر دستگاه سختی گیر با توجه به ظرفیتش از مقادیر گوناگون رزین کاتیونی پر می‌شود که این اعداد در جداول موجود می‌باشد. 

 

فروش رزین کاتیونی دستگاه آب شیرین کن صنعتی

آب های که دارای املاح آهن، منگنز، مس و دیگر فلزات سنگین می‌باشند، رزین‌ کاتیونی موجود را فرسوده و آبدهی دستگاه سختی گیر را کاهش می‌دهد .عواملی مثل وجود یون های آهن و منگنز و همچنین حضور بیش از 2 میلی گرم در لیتر کلر در آب می تواند عمر رزین کاتیونی را نصف کند.

رزین مورد مصرف در سختی گیر از نوع رزین های کاتیونی قوی در سیکل سدیم است. حداقل بستر مورد نیاز برای دانه های رزین 75 سانتی متر می باشد و وجود بستر شنی در زیر دانه های رزین امری اجتناب ناپذیر است زیرا احتمال فرار رزین ها از نازل های آب جمع کن در کف مخزن می رود.

در حقیقت قلب هر سختی گیر رزین های داخل آن است.

رزین هستند که عملیات سختی گیری را انجام می دهند و به مرور زمان این دانه های رزین کارکردشان ضعیف می شود. دلیل آن نیز وجود عوامل مخرب رزین است، به عنوان مثال وجود تنها 0.2 میلی گرم کلر آزاد در آب ورودی به سختی گیر می تواند عمر رزین را نصف کند. به علاوه اگر آب ورودی به ستون سختی گیر حاوی املاح آهن و منگنز و دیگر فلزات باشد عمر رزین را کاهش می دهند.

در حال حاضر شاهد آن هستیم که سختی گیر های مورد استفاده در صنایع پس از دو یا سه سال با مشکل نشت سختی روبه رو می شوند و علت آن نیز تنها وجود عوامل مخرب در آب ورودی به سختی گیر است.

نازل سختی گیر

نازل ها اغلب از جنس PVC می‌باشد که نقش جمع آوری آب نرم از کف مخزن سختی گیر را به عهده دارند. نازل‌ها بر روی صفحه‌ای با فواصل مشخص از هم قرار می‌گیرند. نازل ها می توانند از جنس برنجی و یا پلاستیکی باشند.

مخزن محلول آب و نمک سختی گیر

غالبا این مخازن از جنس پلاستیک ( پلی اتیلن ) می‌باشد که شامل سنگ های نمک و آب هستند که هنگام شستشوی رزین کاتیونی از آن به کار برده می‌شود و به وسیله شیر سولویید والو محلول آب و نمک به داخل مکیده می‌شود برای احیای رزین مورد مصرف قرار می‌گیرند.

نظرات (۱)

  • 🔹ADMIN🔹 Support
  • برنامه برای افزایش نمایش های سایت و وبلاگ

    بدون محدودیت و سریع

    میتوانید با چند کلیک به میزان دلخواه نمایش های وبلاگ تون رو خیلی راحت افزایش بدید و پیشرفت چشمگیری داشته باشید

    قیمت نرم افزار 500.000تومان

     

    خرید از طریق ایدی زیر در تلگرام

    Ad_shope@

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی