تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

خرید هوزینگ دستگاه تصفیه آب صنعتی و کارایی آن: آیا تا حالا به استوانه‌های پلاستیکی که به دستگاه‌های تصفیه وصل شدن دقت کردین؟ آیا تا حالا به این فکر کردین که اینا واقعا چی هستن و چه کاربردی دارن؟ اصلا برای چی اینا به دستگاه تصفیه وصل شدن؟ اصلا تا حالا فیلتر دستگاه تصفیه رو خودتون عوض کردین؟ به این استوانه‌های پلاستیکی که به دستگاه‌های تصفیه وصل شدن، هوزینگ می‌گن. هوزینگ‌های دستگاه تصفیه آب انواع مختلفی دارن. بعضی‌ها هوزینگ شفاف و بعضی دیگه هوزینگ مات دارند. هوزینگ بعضی از دستگاه‌ها سه تایی و هوزینگ یک سری دستگاه تصفیه آب دیگه دو تایی هست. اما واقعا قیمت هوزینگ دستگاه تصفیه آب چه فرقی با هم دارن؟ کدوم گرون‌تره و کدومشون بهتره؟ با تعمیرتو همراه شید تا همه چیز رو درباره هوزینگ دستگاه تصفیه آب بدونید.

خرید هوزینگ دستگاه تصفیه آب صنعتی و کارایی آن

هوزینگ استوانه‌های بلند و پلاستیکی هستند که به دستگاه تصفیه وصل شده اند. شاید بارها از نزدیک یا حتی توی عکس‌های مختلف، این استوانه‌های پلاستیکی که معمولا یا شیشه‌ای هستند یا رنگ‌های آبی و سفید دارن رو مشاهده کردید. در اصل هوزینگ یک استوانه بلند پلاستیکی هست که دو محل ورود و خروج آب دارد. یکی به شیر آب وصل میشود و از طرف دیگه آب خارج می‌شود. توی این هوزینگ‌ها فیلترهای تصفیه آب رو قرار می دهند. 

معمولا یک سری از املاح آب کف این هوزینگ‌ها رسوب می‌کند، یه سری دیگه هم توی فیلتر‌ها و یک سری توی دیواره هوزینگ گیر می‌کنند. به خاطر همین است که هرزچندگاهی باید این هوزینگ‌ها رو باز کنید و اونو کامل بشورید و مجددا سر جاش قرار دهید. اندازه این هوزینگ‌ها با هم فرق داره. در ضمن باید بدونید که هوزینگ‌های دستگاه تصفیه آب، تکی، دو تایی و سه تایی هستند. به علاوه اینکه بعضی از هوزینگ‌ها حالت شیشه‌ای دارن که به اونا هوزینگ شفاف می‌گویند و بعضی دیگه حالت پلاستیکی و مات دارند که به اونا هم هوزینگ مات می‌گویند. هوزینگ‌ مات معمولا سفید یا آبی هست. توی این قسمت می‌خوایم به شما انواع هوزینگ و قیمت هوزینگ دستگاه تصفیه آب رو نشون بدیم. پس با ما همراه بشید.

هوزینگ شفاف

اولین هوزینگی که توی دستگاه‌های تصفیه آب وجود دارند، هوزینگ شفاف هستند. هوزینگ‌های شفاف با درپوش و دنده ¼ اینچ هستند و توی اونا فیلتر الیافی ۵ میکرون قرار می‌گیرد. منظور از فیلتر الیافی ۵ میکرون اینه که املاح بزرگ‌تر از ۵ میکرون رو گیر می‌ندازند. پس آبی که از هوزینگ شفاف بیرون می‌رود، به هیچ وجه املاح بزرگ‌تر از ۵ میکرون نداره. این اولیه مرحله اول تصفیه آب هست. ورودی و خروجی این هوزینگ، هر دو ¼ اینچه. آب بعد اینکه میاد توی هوزینگ، از توی فیلتر الیافی رد میشود. فیلتر الیافی از جنس الیافی فشرده شده پلی پروپیلن (PP) ساخته شده است. البته خیلی سخت نگیرید. فیلتر الیافی یه چیزی مثل فیلتر هوای ماشینا هست. یک سری الیاف که با دستگاه به هم فشرده شدند تا اجازه ندهند رسوبات مختلف از او عبور کنند. پس این فیلتر معمولا خیلی ارزونه و قطر منافذی که داری، حداکثر ۵ میکرونه. پس اجازه نمی دهد که املاح بالای ۵ میکرون از آن رد بشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی