تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

خرید سیلیس دستگاه تصفیه آب صنعتی در خراسان جنوبی: سیلیس تصفیه آب شرکت آریا عمران سیلیس با دانه بندی 3-5 میلی متر، از پرمصرف ترین مواد در فیلترهای شنی به جهت تصفیه آب است. در فیلترهای شنی از سیلیس با دانه بندی های گوناگون به جهت از بین بردن ذرات معلق موجود در آب به کار برده می شود. البته فیلتراسیون توسط فیلترهای شنی تنها یک فرایند فیزیکی می باشد که سبب از بین بردن کدورت ناشی از خمواد معلق می شود. سیلیس دارای فرمول شیمیایی Sio2 می باشد و دارای درجه بندی و دانه بندی های گوناگونی است.

خرید سیلیس دستگاه تصفیه آب صنعتی در خراسان جنوبی

غالبا در فیلترهای شنی از سیلیس با دانه بندی های مختلف برای تصفیه آب به کار برده می شود. فیلترهای شنی نخستین گام در بخش پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی می باشند، که اهمیت بسیاری در فرایند تصفیه آب و هم چنین طول عمر ممبران و دستگاه تصفیه آب دارند.

سیلیس با دانه بندی 3-5 میلی متر در لایه های بالایی بستر شن داخل فیلتر شنی و بر روی لایه های با دانه بندی درشت تر مورد مصرف قرار می گیرد. در صورتی که قصد خرید سیلیس برای تصفیه آب یا دیگر کاربردها را دارید، این محصول شرکت آریا عمران سیلیس و سایزهای دیگر آن دارای کیفیت بسیار بالایی در تصفیه آب می باشد.همچین می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت ما از طریق تماس تلفنی با شماره 021-26760169 , 021-26760177 در ارتباط باشید.

فیلتر شنی

فیلترشنی مخازن تحت فشار یا اتمسفر یکی هستند که از فولاد، فایبرگلاس و یا بتن تولید می شوند و شامل بستری از شن و ماسه خالص با شکل تقریبی استوانه ای، مربعی و یا دایره ای اند. فیلترهای شنی را براساس نوع گردش آب به چهار دسته تقسیم بندی می کنند که رایجترین آن در استخرها، فیلترشنی تحت فشار است. فیلترهای شنی تحت فشار در تصفیه آب جهت از بین بردن مواد معلق (به صورت پیش تصفیه) و در تصفیه فاضلاب برای افزایش کیفیت پساب تصفیه شده (به صورت تصفیه تکمیلی یا پیشرفته) به کار برده می شود. فیلترهای تحت فشار کربن فعال در تصفیه به خصوص مواقعی که ایراد طعم، بو و رنگ وجود داشته باشد استفاده می شود. هرچند که در مواردی جهت از بین رفتن بسیاری از مواد آلی موجود در آب یا فاضلاب نیز کاربرد دارد.

فیلترشنی تصفیه آب استخر دو بستر و سه بستر سیلیس آنتراسیت

فیلترهای شنی تک لایه، دو لایه و سه لایه (سه بستر)

امروزه در دنیا، فیلترهای شنی تک لایه، به علت ضعف کارایی، جای خود را به فیلترهای دولایه و سه لایه داده اند. در فیلترهای تک لایه پس از شستشوی آن بستر به لایه هایی تقسیم می گردد که لایه های بالایی، ماسه های ریزدانه و لایه های پایینی آن را ماسه های درشت دانه تشکیل می دهند. به صورتی که لایه های بالایی استحکام بیشتری نسبت به جریان آب نشان می دهند و درحالیکه هنوز فضاهای خالی لایه های درشت دانه، قابلیت جذب ذرات معلق آب را داراست، با انسداد سریع لایه های بالایی و افزایش افت فشار، در نتیجه شرایط فشار منفی در صافی ایجاد می گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی