تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

طراحی هوزینگ فیلتر میکرونی تصفیه آب صنعتی در آبادان: هوزینگ ها بر اساس جنس بدنه و تعداد فیلترهای موجود در آن ها تقسیم بندی شده و در گروه های گوناگونی قرار میگیرند. بر اساس این تقسیم بندی، این تجهیزات را می توان در دو گروه کلی تک المانه و چند المانه دسته بندی کرد.

طراحی هوزینگ فیلتر میکرونی تصفیه آب صنعتی در آبادان

هوزینگ تک المانه

در تولید و طراحی هوزینگ فیلتر کارتریجی تک المانه از جنس های استیل، شیشه و پی وی سی برای بدنه آن به کار برده شده و اکثر جهت شرایطی کارایی دارد که دبی آب کمتر از 5 متر مکعب بر ساعت باشد. در درون این نوع هوزینگ همان گونه که از نامش مشخص است، از یک فیلتر به کار برده شده و بیشتر برای تصفیه آب خانگی کاربرد دارد.

هوزینگ چند المانه

با توجه به مقدار دبی آب و محیط مورد بکارگیری این تجهیزات، امکان دارد به تعداد بیشتری از فیلترهای میکرونی یا کارتریج احتیاج باشد. در این صورت هوزینگ های چند المانه طراحی و تولید خواهند شد. در تولید هوزینگ چند المانه بدنه استیل در نظر گرفته شده و در انواع گوناگونی از قبیل استیل 304، هوزینگ استیل SS316 و SS316L تولید می شود.

در تقسیم بندی دیگر، هوزینگ فیلتر کارتریج را بر اساس جنس به کار رفته در بدنه آن ها گروه بندی می کنند از پرکاربردترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

هوزینگ فیلتر کارتریجی استیل

با توجه به نقش خیلی بااهمیت فیلترهای میکرونی یا کارتریجی در پیش تصفیه آب سیستم های RO، هوزینگ ها بیشتر برای محیط های صنعتی و نیمه صنعتی طراحی و تولید می شوند. به خاطر بالا بردن کارایی و طول عمر این گروه از تجهیزات، بدنه آنها از جنس استیل 304، SS316 و SS316L تولید میشود. این نوع هوزینگ توانایی تحمل فشار تا 12 بار را دارا بوده و به همین خاطر در صنعت بیشتر مورد مصرف قرار میگیرند.

هوزینگ پی وی سی

هوزینگ PVC از رایج ترین انواع هوزینگ فیلتر میکرونی می باشد که نه تنها در صنعت و آب شیرین کن ها کارایی دارد، بلکه در ماشین لباسشویی و دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز می توان از آن به کار برد. از اساسی ترین خصوصیات این گروه از هوزینگ ها که تک المانه می باشند، می توان به مهیا کردن محیط بدون امکان رشد جلبک اشاره نمود که می تواند گزینه ای مثبت برای سیستم های تصفیه آب خانگی و آشامیدنی به شمار رود.

هوزینگ شیشه ای

به علت گوناگون مثل لازم به اطلاع از آلوده شدن فیلتر داخل هوزینگ، از شیشه هایی با قدرت تحمل فشار 5 بار در تولید هوزینگ فیلتر کارتریج تصفیه آب به کار برده میشود. این گروه از هوزینگ ها از استحکام بالایی برخوردار بوده و تک المانه هستند و بیشتر در دستگاه های تصفیه آب خانگی به کار برده میشود. سایز این گروه از هوزینگ اغلب 20 اینچ بوده و در گروه هوزینگ های نیمه صنعتی قرار میگیرد که در نوع خانگی سایزی برابر با 10 اینچ دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی