تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

خرید اقساطی دستگاه آب شیرین کن خانگی در اراک: ما در این نوشته قصد داریم در مورد خرید اقساطی دستگاه آب شیرین کن خانگی صحبت کنیم. شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش با شماره 021-26760169 و 021-26760177 تماس حاصل نمایید.

خرید اقساطی دستگاه آب شیرین کن خانگی در اراک

دستگاه تصفیه آب خانگی در انواع گوناگون و از 3 مرحله تا 8 مرحله ساخته و به کار برده می‌شوند. به صورت کلی مجموعه فیلتر هایی که در دستگاه آب شیرین کن خانگی به کار برده می‌شوند عبارت اند از :

1 : فیلتر پلی‌پروپیلن : از این فیلتر برای حذف آلاینده های فیزیکی و قابل مشاهده در آب به کار میبرند.

2 : فیلتر کربن پودری :یک پوسته به رنگ سفید و از جنس پوسته ی نارگیل دارد که جهت حذف کلر، ترکیبات آلی رنگ ، طعم یا بوی نامناسب از آن به کار میبرند.

3 : فیلتر کربن بلاک :این فیلتر نیز مثل قبلی پوسته ی سفید و از جنس پوسته ی نارگیل دارد که جهت تکمیل کارکرد فیلتر قبلی و حذف مواد شیمیایی مورد مصرف قرار میگیرد.

4 : فیلتر کربن خطی :این فیلتر جهت تقویت طعم و بوی آب به کار برده می‌شود.

5 : فیلتر مواد معدنی :املاحی که برای بدن مفید و مورد نیاز هستند از جمله کلسیم، منیزیم و …  را حفظ و به این طریق که املاح مفید از دست رفته را دوباره  وارد آب می‌کنند.

6 : فیلتر قلیایی یا آلکالاین :نقش این فیلتر قلیایی نگه داشتن آب برای کنترل و درمان بیماری هایی چون قند خون، چربی خون، ایرادات گوارشی و ناتوانی هایی از نوع بیحالی است.

7 : فیلتر فرابنفش :وجود هر نوع موجود زنده از جمله ویروس، باکتری و یا میکروب را در آب حذف می کند.

غشای ممبران

علاوه بر اینکه هر نوع ناخالصی  مواد سنگیِ موجود در آب را حذف می کند؛ سختی آب که جهت سلامت بدن مضر است را نیز ریشه کن میکند. به خاطر اینکه سختی آب را به آسانی درک کنید، می‌توانید به رسوباتی که در دیواره کتری ها یا مجرای خروجی آن ها جمع می‌شود دقت کنید.که این رسوبات علاوه بر نازیبا کردن، گاها سبب می‌شوند آب شور به نظر برسد.

از آنجاکه فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی جزو اقلام مصرفی بوده و جهت بهبود کارکرد باید هر چند وقت یکبار تعویض شود، لذا اگر دستگاه خود را از مراکزی تهیه کنید که بعد ها به عنوان خدمات پس از فروش امکان تهیه ی فیلتر های جدید با همان کیفیت اولیه را برایتان فراهم کنند، بسیار بهتر است.

در این حالت انگل ها یا میکروب هایی که در یخ به صورت خفته زندگی می کردند دوباره زنده شده و به همراه آب به جریان می افتند. خیلی از بیمارانی که دچار ایرادات جدی روده ای و معده ای شده اند از همین آب های کوه ها یا چشمه ها به کار میبرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی