تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

مشخصات رزین تبادل یونی دستگاه تصفیه آب صنعتی: به طور معمول رزین های مایع در دانه های کروی شکل با قطری بین 0.3 میلی متر تا 1.2 میلی متر ساخته می شوند. رزین های پودری نیز برای مصارف خاص وجود دارند. دانه های پلیمری از نظر فیزیکی خیلی پایدار است و می تواند در انواع گوناگون از ستون ها و یا راکتورهای مورد مصرف قرار گیرد.

مشخصات رزین تبادل یونی دستگاه تصفیه آب صنعتی

رزین های تبادل یونی و chelating بر روی طیف گسترده ای از PH پایدار هستند.آنها تقریبا پایدار ترین مواد شیمیایی معدنی یا آلی به جز اکسیدان های قوی از قبیل کلر محلول، ازن و یا پراکسید می باشد.

نحوه ساخت سختی گیر رزینی

رنگ سطح بیرونی نیز بنا به درخواست مشتری ها و یا سلیقه کارخانه سازنده زیبایی سختی گیر را مهیا خواهد کرد.

شیر های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی نیز از انواع شیر هایی است که بر روی سختی گیر های مکانیکی رزینی نصب می گردد.

ادوات بااهمیت در سختی گیر عبارتند از:

M: که به عنوان دریچه آدم رو در جدول نامیده شده است، برای انجام تعمیرات، بازدید به وسیله اپراتور و همچنین در زمان راه اندازی جهت ورود سیلیس و دانه بندی آن و رزین مورد مصرف قرار می گیرد، از این دریچه برای تخلیه و شست و شو نیز به کار برده می شود.

N8: جهت نمونه گیری از آب سختی گیری شده است.

N7: کنتور در مسیر آب سختی گیری شده از سیستم، برای چک کردن شرایط آب خروجی و ارسال اطلاعات به تابلو برق به کار برده می شود.

N6: مانومتر برای چک کردن فشار داخل مخزن می باشد، مخزن تحت فشار مورد مصرف در سختی گیر و فشار موجود در سیستم از نظر افت و افزایش فشار باید پیوسته کنترل شده و از افت بیش از حد فشار و یا افزایش فشار از مقدار نامی آن ممانعت شود تا مانع آسیب احتمالی در سیستم شود.

N5: شیر تخلیه سیستم که به عنوان درین سیستم در زمان تعمیرات و یا عملیات شست و شو و احیاء مورد بکارگیری قرار می گیرد.

N4: صافی برای حذف ذرات معلق خارج شده از سختیگیر مثل سیلیس و یا ذرات رزین برای ورود به مصرف کننده نهایی مورد مصرف قرار می گیرد.

N3: مسیر ونت جهت تنظیم و حصول اطمینان از فشار درون مخزن خارج شده است تا در موقع افزایش فشار داخل مخزن مسیر باز شده و هوای سیستم تخلیه گردد.

N2: مسیر خروجی سیستم در زمان سختی گیری و شست و شو معکوس می باشد.

N1: مسیر ورود آب به سیستم برای فرآیند سختی گیری و شست و شو معکوس

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی