تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

تصفیه آب

فروش دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

انواع فیلتر میکرونی دستگاه تصفیه آب فروش در زنجان: ما در این نوشته قصد داریم در مورد انواع فیلتر میکرونی دستگاه آب شیرین کن یا همان تصفیه آب و فروش آن در زنجان صحبت کنیم. شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش با شماره 021-26760169 و 021-26760177 تماس حاصل نمایید.

انواع فیلتر میکرونی دستگاه تصفیه آب فروش در زنجان

فیلتر اشعه فرابنفش " UV "

این فیلتر از یک محفظه استنلس استیل که حاوی لامپ UV است و یک ترانس تشکیل شده و برای ضدعفونی آب با آلودگی باکتریولوژی و میکروبی مورد بکارگیری قرار می گیرد. مکانیزم کارکرد آن همانند نور خورشید است. در حقیقت همانگونه که پرتوی ماوراء بنفش خورشید در طبیعت سبب ضد عفونی سطوح در معرض تابش می شود این فیلتر هم دارای لامپی است که با تولید این پرتو سبب ضدعفونی و باکتری زدایی مضاعف آب می شود. مقدار موثری این لامپ علاوه بر انتخاب صحیح نوع آن به عامل اساسی تر دیگری بستگی دارد: هرچه ناخالصی های آب زیادتر باشد درصد برخورد اشعه با باکتری ها و میکروب ها کاهش یافته و تاثیرگذاری کمتر می شود، در حقیقت ناخالصی های دیگر مانع از سیر کامل اشعه در آب می شوند، به همین علت بهتر است از این لامپ در آخرین مرحله تصفیه یک دستگاه و بعد از همه ی فیلترها به کار برده شود. 

فیلتر الترافیلتریشن " UF "

فیلتر UF از یکسری لوله های نازک نیی شکل که به موازات هم قرار دارند تشکیل شده و دارای دو مدل بدون پوسته و با پوسته یا inLine هستند. مدل بدون پوسته ، روکش توری شکل داشته و برای مصرف در محفظه هایی به شکل محفظه فیلتر ممبران که از پیش در دستگاه تعبیه شده قرار می گیرند. مدل با پوسته یا کپسولی in Line دارای پوسته ای استوانه ای شکل با خود بوده و در دستگاه های بدون محفظه ثابت مورد مصرف قرار می گیرد. غالبا فیلتر UF در مصارف خانگی به عنوان فیلتر سوم یا چهارم در دستگاه های تصفیه اب و آبسردکن های تصفیه دار برای از بین بردن بیشتر ناخالصی های بزرگتر از 0.02 میکرون مورد مصرف قرار می گیرد.

فیلتر سرامیکی

این فیلتر از سرامیک پخته شده بهداشتی تولید گردیده و توانایی از بین بردن ذرات معلق مانند شن و ماسه ، زنگ لوله ، گل ولای ، جلبک ، لجن و انگل ها را داشته و قطر منافذ آن غالبا تا 0.2 میکرون می باشد. در برخی از دستگاه های تصفیه آب شرب غیر RO بعنوان فیلتر سوم و گاها چهارم مورد مصرف قرار گرفته و قابلیت شستشو و بکارگیری مجدد تا حدود 2 سال را دارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی